דף הבית » כללי » האם טיול למרוקו טיסה דרך איסטנבול מסוכנה- סקירה כנה

האם טיול למרוקו טיסה דרך איסטנבול מסוכנה- סקירה כנה

האם טיול למרוקו טיסה דרך איסטנבול מסוכנה

כיעד תיירותי, מרוקו בטוחה למדי. אלה שעוברים לידך ברחוב צפויים לתת לך הנהון אדיב או אולי לפתוח בשיחה. הם גם מאומנים לדחות בעדינות הזדמנויות צילום כשהם מתבקשים. הישארו בליבה ההיסטורית של העיר (המדינה) והימנעו מלצאת לבד בלילה להגנתכם.

אולי אתם תוהים אם נסיעה למרוקו מאיסטנבול בטוחה והאם כדאי להזמין טיסה דרך הבירה הטורקית.

התשובה לשאלה זו פשוטה: כן. איסטנבול היא אחת הערים הבטוחות בעולם. יש לו שיעור פשיעה נמוך להפליא וזה מאוד לא סביר שיהיו לך בעיות בזמן הביקור.

מרוקו היא מדינה מוסלמית, מה שאומר שיש לה חוקים נוקשים לגבי צריכת אלכוהול. זה יכול לגרום לבעיות למטיילים מכיוון שאולי אסור להם לשתות אלכוהול בחדר המלון שלהם. ככזה, מטיילים צריכים להיות זהירים בעת ביקור במדינה זו ולבדוק את הכללים מראש כדי שיוכלו להימנע מכל בעיה מיותרת.

מרוקו למטייל העצמאי

מרוקו מהממת, מעניינת, מרגשת ומסתורית בבת אחת. עם עלות השחר, תוכלו לצאת לטיול גמלים בסהרה, בשעות אחר הצהריים תוכלו לצאת לסנובורד בהרי האטלס, ובלילה תוכלו להירגע בריאד מפואר במדינה. זוהי אומה גדולה עם נופים עוצרי נשימה שהופכים את החקירה בה לתענוג. למרות שזמני הנסיעה עשויים להיות ארוכים, מקומות יפים שווים את המאמץ. הנה כמה מהמקומות הטובים ביותר לבקר במרוקו:

פס

פס היא עיר שקשה מאוד להשתעמם בה. יש הרבה מה לעשות בפס ובסביבתה. יש בה את אחת המדינות העתיקות ביותר, שהיא גם האזור העירוני ללא מכוניות הגדול בעולם! באופן מפתיע הוא גם לא כל כך תיירותי, מכיוון שהוא לא מופיע במסלול של רוב האנשים במרוקו.

העיר היא אתר חובה כדי לחוות את מרוקו אמיתית, מימי הביניים, האותנטית, לעתים קרובות מרגישה כמו צעד אחורה בזמן! גלו מגדלים של תבלינים, שטיחים צבעוניים, בורסקאות עור וחמאמים מהבילים בעיר המרתקת הזו.

מרזוגה (מרוקו מדבר סהרה)

מרזוגה היא עיירה בקצה מדבר סהרה במרוקו. מכאן 45 דקות נסיעה למחנה בו תשהו ללינת הלילה. זהו רגע בלתי נשכח במסלול הטיול שלכם במרוקו, כאשר אתם עדים לפכפוך, החולות הכתומים והאדומים של מדבר סהרה בפעם הראשונה.

עדיף לעשות סיור של 3 ימים במדבר סהרה מפס למרקש. מפאס למרזוגה היא נסיעה מרהיבה של 5 שעות דרך נופים יפים ושלג המכסה את הרי האטלס. סיור בן 3 ימים ייקח אתכם היישר אל מדבר סהרה ויעניק לכם תחושה אמיתית של הנופים הללו ושל האנשים הידידותיים שחיים שם.

מרקש

כאן, בתים נראים כמו ארמונות חול ענקיים ובנויים על ראש גבעה, מוקפים בעצי דקל יפים. הנוף דמוי הקולנוע של העיירה הזו הפך אותה למקום פופולרי לסרטים רבים שצולמו. בנוסף, תבקרו באחת הנקודות הגבוהות ביותר בהרי האטלס. הנופים מלמעלה מרהיבים!

מרקש היא עיר פנטסטית לסיים את מסלול הטיול שלך במרוקו. לשוטט במדינה, להתמקח על כמה מזכרות, ליהנות מהבניינים הרבים והפארקים המלאים בעצי דקל, וללון בריאדים (בתי הארחה) המדהימים ביותר. העיר הזו מלאה באבני חן שאפשר לגלות, והכי חשוב שהיא גן עדן לאוכלי אוכל! לבלות ימים בציד אחר אוצרות במבוך הסוקים, ולסיים אותם בהנאה מהתענוגות המרוקאיים של תה טאג’ין ומנטה באחת מרפסות הגג הרבות והיפות בעיר.

כמה משתלם לנפוש במרוקו?

אתה יכול לבחור כמה כסף תרצה להוציא בזמן שאתה במרוקו. זה עולה בסביבות 150 דולר למסע קבוצתי לסהרה וכ-600 דולר לסיור סולו. רכבות ואוטובוסים זולים, אבל נסיעות במונית עשויות להצטבר במהירות אם תעצרו בתנועה הגרועה הידועה לשמצה של מרוקו. מחיר הארוחה עשוי להשתנות בין $2 ל$12, בעוד שכוס מיץ תפוזים סחוט טרי עשויה לעלות בין $0.5 ל$3.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן