דף הבית » מדריך טיולים בעולם » כמה עולה טיול לדרום אמריקה למשך 3 חודשים? כל מה שחשוב לדעת

כמה עולה טיול לדרום אמריקה למשך 3 חודשים? כל מה שחשוב לדעת

כמה עולה טיול לדרום אמריקה ל 3 חודשים

הטיול לדרום אמריקה הוא יעד פופולרי לתיירים. זוהי מדינה מלאה בהיסטוריה, תרבות ויופי טבעי. ישנן סיבות רבות מדוע אנשים מבקרים בדרום אמריקה. יש מגוון עשיר של רבויות ומשאבי. המדינה מתהדרת גם עם רב של אטרקציות ייחודיות המציעות לתי הזדמנות לגלות יותר על התרבות, ההיסטוריה, הגיאוגרפיה והיופי הטבעי שלה.

אנו יכולים לראות שיש כמה אתרי תיירות בדרום אמריקה שביקרו בהם תיירים רבים לאורך השנים. כמה מהם הוצגו כמקומות “חובה לראות” בבלוגים ובמגזינים לטיולים ברחבי העולם.

אנשים מנסים כל הזמן למצוא את העסק הטוב ביותר בטיול. זה לא רק בדרום.

השאלה הנפוצה ביותר שאנו מעוניינים לטייל היא כמה עולה לתקופה ארוכה. נסיעה של 3 חודשים תעלה בדרך כלל בסביבות $3300 כולל אוכל, השכרת תחבורה.

לאן ללכת בדרום אמריקה?

אתרי התיירות בדרום אמריקה הם המקומות החשובים ביותר לתיירות. באזור יש יופי טבעי מדהים ומזג האוויר מושלם לפעילויות חוצות. . את המקומות האלה חובה לראות. מקומות כמו Cerro de la Muerte, טורקמניסטן ואנטארקטיקה בהחלט שווים ביקור. מבקרים יכולים להגיע למקומות אלה מבלי להיות מחוברים ללשכת התיירות המקומית.

כידוע, בארגנטינה יש הרבה חופים יפים והם נהדרים לביצוע כל הפעילות הגופנית הנדרשת!

יש כמה אתרי תיירות נהדרים גם בארגנטינה וגם בברזיל. מקומות אלו נחשבים לסוג של פנינים בדרום אמריקה והם בטוחים שיהיו בחירות טובות כאשר תחליטו לנסוע לשם לחופשה. הם מציעים הרבה דברים מעניינים לתיירים כמו מפלים נהדרים, נופים ציוריים או אתרים היסטוריים.

Buenos Aires

הפופולרי ביותר ואחד המקומות המפורסמים ביותר בדרום אמריקה היא העיר בואנוס איירס. זה ידוע גם בשם ‘פריז של דרום אמריקה’ בשל ריכוז גורדי שחקים וארכיטקטורה. בעיר יש יותר מ-14 מיליון תושבים, מה שהופך אותה לאחת הערים הגדולות בעולם. הוא ממוקם על משולש ענק שנוצר על ידי שני נהרות הזורמים בו: ריו דה לה פלאטה ונהר פארנה. העיר עצמה היא שילוב של שדרות רחבות וסמטאות צרות. יש לו היסטוריה עשירה מאוד והוא נחשב לאחד המקומות הטובים ביותר לחיות בארגנטינה. ה’אובליסק של בואנוס איירס’ המפורסם ממוקם ליד מרכז העיר. אתה אפילו יכול למצוא כאן כנסיות ובתי כנסת פנטסטיים רבים, כמו גם מוזיאונים עם אוספי אמנות מתקופות שונות. בואנוס איירס מציעה גם מסעדות מצוינות לבחירה, כמו גם ברים ומועדונים ללילה או ערב בעיר! העיר הזאת מדהים ויש כל כך הרבה מה לראות! ממוקם בתוך העיר, אבל לא בה, יש את ‘Barrio de Mayo’. חלק זה של בואנוס איירס מכיל מבנים היסטוריים רבים ויכול להיות מעט קשה להתמצא בו. המראה החשוב ביותר כאן הוא מונומנטו אל קורונל רוקה.

Macchu Picchu

המאצ’ו פיצ’ו בפרו הוא מקום קדוש עבור הילידים של האזור. זהו גם אחד מיעדי התיירות המתויירים ביותר באמריקה הלטינית ואחד מהאתרים הארכיאולוגיים החשובים ביותר בדרום אמריקה. הוא נחשב לאחד משבעת האוצרות של פרו. פעם הבסיס לתרבות האינקה ואתר עלייה לרגל מרכזי, מאז הוא הפך לסמל של הסבל שסבלו קבוצות ילידים במסעותיהם לשרוד תחת שלטון קולוניאלי. מיקום זה הוליד את המילה picchu בקצ’ואה (מבוטא “pie-kutch”). משמעות המילה היא “לקום ולרקוד”. בספרדית, המילה תורגמה כ”המצית אש”, וזה הרבה יותר קרוב למושג הקצ’ואה של הפיצ’ו.

Iguazu Falls

מפלי האיגואסו בברזיל הם פלא טבע שנוצר על ידי נהר האיגואסו ויער הגשם הברזילאי. זהו המפל הגדול ביותר בדרום אמריקה והשני בגודלו בעולם אחרי מפלי הניאגרה.מפלי האיגואסו הם סדרה של מפלים הנמצאים במדינת מאטו גרוסו בברזיל, בחלקה המערבי ביותר של המדינה. זוהי אחת האטרקציות המתויירות ביותר בברזיל ואחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בדרום אמריקה..

Amazon Rainforest

יער הגשם באמזונס הוא יער הגשם הגדול בעולם. הוא משתרע על שטח של למעלה מ-1.5 מיליון קמ”ר, וההערכה היא שיש ביער זה למעלה מ-800 מיליון עצים וכמעט מיליארד ציפורים ויונקים. יער הגשם של האמזונס הוא יער גשם טרופי השוכן בדרום ברזיל, על גדות נהר האמזונס. זהו אחד האזורים הגדולים והמגוון הביולוגיים בעולם.

יער הגשם באמזונס הוא אתר מורשת עולמית של אונסק”ו, מה שאומר שהוא מוגן על ידי הקהילה הבינלאומית במשך שנים רבות. עם זאת, כריתת היערות גרמה לבעיות קשות באזור זה, מה שהוביל גם לבעיות סביבתיות חמורות כמו שיטפונות ושריפות

אינפוגרפיקה ואלמנטים ויזואליים אחרים לכתיבה שלו.

Easter Island, Chile

אי הפסחא הוא אי השוכן באוקיינוס השקט, שהוא חלק מצ’ילה. הוא התגלה על ידי קפטן ג’יימס קוק בשנת 1777. האי נקרא על שם תרבות פולינזית עתיקה בשם תושבי אי הפסחא.

הגל העולה דרום אמריקה

בעשורים האחרונים הפכה דרום אמריקה לאזור שמושך יותר ויותר תשומת לב. זה היה כוח מניע בפיתוח העולמי וזה ימשיך להיות כך גם בעתיד.

לאזור יש הרבה תרבויות ושפות שונות אך גם קווי דמיון רבים. זה אומר שזה לא רק על ההיסטוריה העשירה שלה, אלא גם על עתידו כשוק.

עלינו לחשוב על מדינות דרום אמריקה הללו כשווקים פוטנציאליים לשירותים שלנו. אנחנו יכולים לעזור להם עם צרכי השיווק שלהם על ידי מתן שירותי כתיבת תוכן מעולים במחירים נוחים, שהם מספיק טובים כדי לעמוד בקצב של המתחרים.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן