דף הבית » מטייל בישראל » האם כלב בבית עם גינה זקוק לטיול? כל מה שחשוב לדעת

האם כלב בבית עם גינה זקוק לטיול? כל מה שחשוב לדעת

האם כלב בבית עם גינה זקוק לטיול כל מה שחשוב לדעת

תפיסה מוטעית נפוצה היא שחצר גדולה או גינה היא כל מה שצריך כדי שהכלב יעשה מספיק פעילות גופנית. לרוע המזל עבור כלבים רבים שחיים בגנים, זוהי תפיסה שגויה.

למעשה, בהשוואה לכלבים החיים בבתים, רוב הכלבים בדירה הם פעילים יותר ובריאים פיזית. הבעלים נאלצים לטייל פעמיים או שלוש ביום, וזו הסיבה שזה קורה.

כמו כל היצורים החיים, כלבים זקוקים לעידוד להתאמן. כדי להקל על עצמם או לקיים אינטראקציה עם כלבים, הם חייבים לצאת לטיול בחוץ. תרגילים אלו מחיים ומגרים את הכלב.

בניגוד למשחק, לטייל או לרוץ, כלבים בבתי גן מבלים לעתים קרובות יותר זמן במנוחה. גורים, שמשחקים רוב הזמן, הם היוצאים מן הכלל. מצד שני, למרות שנכון שלכלבים שחיים עם כלבים אחרים יש יותר אפשרויות ותמריצים לשחק ולהתאמן, לרוב זה לא מספיק.

ודא שהכלב שלך מתאמן מספיק, במיוחד אם יש לך גינה גדולה. טיולים יומיומיים הם קריטיים מכיוון שהם מספקים לכלב את הפעילות הגופנית הדרושה לו, שומרים על מערכת לב ריאה בריאה ומאפשרים להם אינטראקציה עם כלבים ובני אדם אחרים. זה גורם לילדים להתעניין ומונע שעמום.

כמה זמן יכול כלב ללכת בלי לטייל

הגזע, גילו ומידת האנרגיה של הכלב שלכם ממלאים תפקיד בתדירות שבה עליכם לטייל עם הכלב שלכם. באופן טבעי, כמה זמן יש לך לטייל עם הכלב שלך יהיה גם פקטור. הנה כיצד כל אחד מהמרכיבים הללו משפיע על התדירות שבה יש לטייל עם כלב.

יש כלבים שנולדו ספורטאים, בעוד שאחרים מעדיפים להישאר בבית ולצפות בטלוויזיה. כמובן, זה עשוי להיות תוצאה של גזע הכלב או פשוט עניין של בחירה אישית. ה- Bassett Hound לא נחשב בדרך כלל לפרטנר האידיאלי לריצה, ובכל זאת פגשתי מספר רב של כלבי Bassett Hounds שנהנים מחיים פעילים למדי עם בעליהם.

מכיוון שהם אנרגטיים יותר מכלבים בגיל העמידה (5-8 שנים) וקשישים, כלבים צעירים יותר זקוקים לרוב לפעילות גופנית רבה יותר (בני 9 ומעלה). בנוסף, כלבים צעירים יותר משחקים יותר מאשר כלבים בכירים.

אם הם בכושר גופני טוב בדרך כלל, רוב הכלבים יכולים לסבול טיולי כלבים קבועים של 20-30 דקות. חלק מהכלבים במצב גופני מצוין יכולים לצאת לטיולים או לטיולים שנמשכים עד שעתיים. עם זאת, כלבים שמנים או בעלי עודף משקל עלולים למצוא את זה מאתגר ללכת במשך 10 דקות מבלי לעצור לעתים קרובות או להתנשף הרבה מהמאמץ.

האם עלי לטייל עם הכלבים שלי בנפרד

טיול עם הכלבים יחד הוא אלטרנטיבה פנטסטית אם הם מתנהגים כמו שצריך כשהם ברצועה ובזמן הליכה בנפרד. אתה צריך לקחת כל כלב לטיול בנפרד, כך שאתה עשוי להתמקד בהתנהגות של מי שזקוק לאילוף נוסף או פעם אחת איתך עקב חששות התנהגותיים.

זה עשוי להיות מאתגר למצוא זמן לטייל עם הכלבים שלך לאחר עבודה, סידורים, יציאה לאירועים חברתיים ואפילו ניסיון להשתלב בתרגילים שלך. זה חוסך זמן לטייל או להפעיל את שני הכלבים בו זמנית, ומבטיח שגם אתה וגם חיות המחמד שלך מקבלים הרבה פעילות גופנית.

כדי שהכלבים יוכלו לבלות יותר זמן יחד ולחזק את החברות ביניהם, טיולים הם שיטה מתוכננת נפלאה להשיג זאת. הכלב עשוי ללמוד הרבה על העולם על ידי ראיית והריח של דברים חדשים בטיולים, וזה יכול להיות מהנה עבורם לחלוק זאת עם בן ביתם.

להיות קרוב לכלב החזק האחר ובטוח בעצמו יכול לפעמים לעזור לכלב הביישן או הביישן לצאת מהשריון שלו ביציאה לטיול אם הם אחת מחיות המחמד שלך. הכלב הבטוח משמש למעשה כשמיכת נוחות, מה שגורם לכלב הביישן להרגיש בטוח ומוגן יותר. זה מאפשר לכלב המודאג שלך להעריך יותר את הטיול שלו.

מתי לא לטייל עם הכלב

חייו של כלב אינם שלמים ללא טיולים. הם מקדמים פעילות גופנית, אינטראקציה חברתית וגירוי מוחי. רוב הכלבים נהנים מהם, והם יכולים להפוך את הימים שלנו לפנטסטיים.

עקב בעיות בריאותיות, כלב עלול מדי פעם לא להיות מסוגל לצאת לטיול. לעיתים קרובות נדרש יום מנוחה או יותר, בין אם זה בגלל מחלה או תאונה.

ניתן לדלג על טיול גם מסיבות התנהגותיות. ימי מנוחה לרוב מועילים מאוד עבור חיות מחמד לחוצות, מפוחדות ומודאגות. אחרים עשויים לדרוש תקופה ללא כל הליכות כדי לפרוק את הלחץ ולהתכונן לשלב הבא של תהליך הריפוי הפסיכולוגי שלהם. יש אנשים שיכולים לדלג על אחד או שניים מהטיולים הרגילים שלהם בכל שבוע.

כלבים יכולים להשתעמם במהירות כשהם נשארים לבד בבית כל היום. לאי הנוחות שלנו, הם נעשים עוינים ועצבניים כשמשעממים, בנוסף להיות עצלנים כמו אנו בני האדם. כלבים הם מטבעם יצורים חוקרים עם חוש סקרנות חד. הם לא יכולים ללכת לחקור אם הם כלואים בפנים כל הזמן, ואפילו החצר האחורית נהיית מונוטונית לאחר זמן מה.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן