דף הבית » מדריך טיולים בעולם » טיול משפחתי ליפן: טיפים חשובים ומקוריים

טיול משפחתי ליפן: טיפים חשובים ומקוריים

איך לתכנן טיול משפחתי ליפן

טיול משפחתי ליפן הוא הזדמנות מצוינת לכל בני המשפחה. הטיול צריך להיות בלתי נשכח ומהנה לכולם. טיול משפחתי ליפן הוא הזדמנות מצוינת לילדים לחוות את התרבות של ארצם החדשה. זו גם הזדמנות מצוינת להורים להתקרב עם ילדיהם ולתת להם לחוות את התרבות של יבשת אחרת.למשפחה, במיוחד לילדים, יש נטייה להסתכל על העולם דרך משקפיים ורודים. הנה המקומות המובילים שתוכלו לבקר ביפן:

1. פארק הקופים Jigokudani

פארק הקופים Jigokudani הוא אזור מעיינות חמים מפורסם ליד נאגנו. השם Jigokudani (שפירושו “עמק הגיהנום”), נובע מקיטור ומים רותחים המבעבעים החוצה מהאדמה הקפואה, מוקפת צוקים תלולים ויערות קרים להפליא. היא מפורסמת באוכלוסייתה הגדולה של קופי שלג פראיים שהולכים לעמק במהלך החורף כאשר השלג מכסה את הפארק. הקופים יורדים מהצוקים והיער התלולים לשבת במעיינות החמים החמים, וחוזרים לביטחון היערות בערבים.

2. טירת Himeji

טירת הימאג’י נחשבת לדוגמא הטובה ביותר הקיימת לארכיטקטורת הטירה היפנית. הוא היה מבוצר כדי להגן מפני אויבים בתקופה הפיאודלית, אך הוא נבנה מחדש פעמים רבות במהלך מאות השנים ומשקף את תקופות העיצוב השונות. הוא שרד את ההפצצות של מלחמת העולם השנייה ונראה תדיר בסרטים מקומיים וזרים, כולל סרט ג’יימס בונד “אתה חי רק פעמיים”. המראה החיצוני והעיצוב הלבן מעניקים לטירה מראה של ציפור שעפה, מה שמזכה את הטירה בכינוי ‘טירת אנפה לבנה’.

3. בודהה הגדול של קמאקורה

הבודהה הגדול של קמאקורה הוא ייצוג חוצות אדיר של אמידה בודהה, אחת הדמויות הבודהיסטיות המפורסמות ביותר ביפן. יצוק ברונזה, הבודהה הגדול מתנשא לגובה של למעלה מ-13 מטרים (40 רגל) ומשקלו כמעט 93 טון. לפי הדיווחים, הפסל הוא משנת 1252. למרות שהוא שוכן במקור במקדש עץ קטן, הבודהה הגדול עומד כעת באוויר הפתוח כשהמקדש המקורי נשטף בצונאמי במאה ה-15.

4. מגדל טוקיו

מגדל טוקיו הוא עדות לקידום הטכנולוגיה והחיים המודרניים. בהשראת עיצוב מגדל אייפל, זהו המבנה מעשה ידי אדם השני בגובהו ביפן ומתפקד כמגדל תקשורת ותצפית. מבקרים יכולים לטפס על המגדל לתצפיות חסרות תקדים של טוקיו והאזורים שמסביב, כמו גם לבקר בחנויות ובמסעדות.

5. הר פוג’י

הר פוג’י הוא ההר הגבוה ביותר ביפן בגובה 3,776 מטר (12,388 רגל). החרוט הסימטרי במיוחד של הר הגעש הוא סמל ידוע של יפן והוא מתואר לעתים קרובות באמנות ובצילומים, כמו גם אטרקציה תיירותית פופולרית למטיילים ומטפסים. על פי ההערכות 200,000 אנשים מטפסים על הר פוג’י מדי שנה, 30% מהם זרים. העלייה יכולה להימשך בין שלוש לשמונה שעות בעוד שהירידה יכולה לקחת בין שעתיים לחמש שעות.

6. ביתן הזהב

Kinkaku-ji או מקדש ביתן הזהב הוא האטרקציה התיירותית הפופולרית ביותר ביפן ובקיוטו. הביתן נבנה במקור כווילה לפנסיה עבור שוגון אשיקאגה יושימיטסו בסוף המאה ה-14. לרוע המזל, הביתן נשרף בשנת 1950 על ידי נזיר צעיר שהפך לאובססיה לגביו. חמש שנים מאוחר יותר, המקדש נבנה מחדש כהעתק מדויק של המקור. ניתן דגש לכך שהבניין והגנים מסביב יהיו בהרמוניה זה עם זה. הביתן מכוסה בעל זהב המדגיש את השתקפות הביתן בבריכה ואת השתקפות הבריכה על המבנה.

כמה עולה טיול ליפן

טיול ליפן הוא דרך מצוינת לחוות את התרבות, ההיסטוריה והטבע של המדינה. זו יכולה להיות גם הזדמנות מצוינת לנסוע למקום חדש.

עלות הטיול ליפן משתנה בהתאם לעונה ולמיקומה. ברוב המקרים, זה עולה בסביבות $2000-$3000 לאדם. אבל אם אתה מטייל עם המשפחה שלך, אולי תרצה לשקול להוציא יותר מכיוון שזו יכולה להיות דרך מצוינת עבור הילדים או המתבגרים שלך לבלות זמן מה מחוץ לבית בזמן שהם לומדים על הסביבה והתרבות החדשה שלהם.

ויזה ליפן לישראלים

ממשלת יפן הכריזה לאחרונה על משטר ויזה חדש לישראלים. זוהי התפתחות מבורכת שכן היא תאפשר להם לנסוע ליפן ולגור שם בחופשיות. הויזה תהיה בתוקף לשלוש שנים ותחייב ראיון עם השגרירות בטוקיו.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן