דף הבית » כללי » איזה אוכל לקחת לדרום אמריקה טיול תרמילם: עצות וטריקים

איזה אוכל לקחת לדרום אמריקה טיול תרמילם: עצות וטריקים

איזה אוכל לקחת לדרום אמריקה טיול תרמילם

כשיוצאים לטיול תרמילאים לדרום אמריקה, עליכם לארוז את הדברים החיוניים. אבל אילו מוצרי מזון כדאי לקחת? מאמר זה יעזור לך בשאלה זו.

פריטי המזון הנפוצים ביותר שתרמילאים לוקחים הם חטיפים ופירות. אלה קלים לנשיאה וניתן לאכול אותם בכל שעה ביום. כדאי גם לארוז כמה קרקרים, שכן ניתן לאכול אותם עם משקאות או בין הארוחות כאשר הרעב מגיע.

תרמילאים רבים מביאים איתם גם כלי בישול משלהם כדי שיוכלו לבשל כמה ארוחות טעימות בדרכים.

טיול בדרום אמריקה

ממוקמת בחצי הכדור המערבי, דרום אמריקה נמצאת כמעט לחלוטין בחצי הכדור הדרומי, עם רסיס קטן בלבד בחצי הכדור הצפוני בנקודה הצפונית ביותר שלו. לחלופין, ניתן להתייחס אליו כחלק הדרומי של ישות יבשתית אחת המכונה אמריקה.

מבחינת שטח, דרום אמריקה היא 17,840,000 קמ”ר (6,890,000 מייל רבוע). יותר מ-434 מיליון אנשים יקראו למקום הזה בית עד שנת 2021. כאשר בוחנים הן את הקרקע והן את האוכלוסייה האנושית, דרום אמריקה מגיעה רק אחרי אסיה, אפריקה וצפון אמריקה (אחרי אסיה, אפריקה, אירופה וצפון אמריקה). בברזיל יש יותר ממחצית מאוכלוסיית דרום אמריקה, מה שהופך אותה למדינה המאוכלסת ביותר באזור. אחריה קולומביה, ארגנטינה, ונצואלה ופרו. ברזיל הפכה למעצמה האזורית הראשונה ביבשת בעשורים האחרונים, וכלכלתה מהווה כעת מחצית מהתמ”ג של היבשת.

המדינה הכי זולה בדרום אמריקה

ברזיל היא המדינה הזולה ביותר בדרום אמריקה.

ברזיל היא המדינה הזולה ביותר בדרום אמריקה. לברזיל יש יוקר מחיה נמוך, מסים נמוכים ומערכת בריאות טובה. יש בה גם כמה מהחופים היפים בעולם.

אין זה מפתיע שברזיל היא אחד היעדים הפופולריים ביותר עבור תיירים מכל העולם.

ביטוח נסיעות דרום אמריקה

דרום אמריקה היא יעד פופולרי עבור אנשים רבים שרוצים לראות את היופי הטבעי ואת התרבות של היבשת הזו. עם זאת, כשמדובר בנסיעות, ישנם סיכונים מסוימים שצריך להיות מודעים אליהם.

ביטוח נסיעות בדרום אמריקה, המכונה גם ביטוח טיולים, מציע כיסוי לאירועים בלתי צפויים כגון ביטולים או עיכובים. הוא גם מספק כיסוי להוצאות רפואיות ופינוי חירום.

בעולם המקוון של היום, אנשים נוסעים יותר ויותר ללא תוכנית בראש וייתכן שהם לא יוכלו לחזור הביתה אם משהו ישתבש במהלך הטיול שלהם. זה הופך את ביטוח הנסיעות לדרום אמריקה לחלק חשוב בתוכניות הנסיעות שלך.

מקומות לבקר בהם בדרום אמריקה

דרום אמריקה היא יבשת של הרבה מקומות לבקר בהם. חלק מהמקומות האלה ידועים, כמו מאצ’ו פיצ’ו ויער הגשם של האמזונס, בעוד שאחרים לא כל כך מוכרים אבל יפים לא פחות.

יש הרבה מדינות בדרום אמריקה שעדיין לא נחקרות יחסית על ידי תיירים. יש גם כמה מדינות שנחקרו אבל עדיין יש להן הרבה יותר מה להציע ממה שראיתם בטיולים שלכם עד כה. הנה רשימה של כמה מהמקומות הפופולריים ביותר בדרום אמריקה:

– ברזיל: ריו דה ז’נרו, סלבדור דה באהיה, סאו פאולו

– צ’ילה: סנטיאגו דה צ’ילה

– אקוודור: קיטו

– פרו: לימה, קוסקו

דרום אמריקה היא יבשת שביקרו בה מטיילים כבר שנים רבות. עם זאת, רק לאחרונה הפופולריות של יבשת זו גדלה.

אנשים מחפשים מקומות לבקר בהם בדרום אמריקה, וגילו שהאזור מציע מגוון מגוון של אטרקציות. עם שפע כזה של יופי טבעי ומגוון תרבותי, אין זה פלא מדוע כל כך הרבה אנשים יוצאים כעת לטיולים לדרום אמריקה.

דרום אמריקה היא ביתם של יעדי תיירות פופולריים רבים כמו מאצ’ו פיצ’ו בפרו, מפלי איגואסו בארגנטינה והחופים המפורסמים של ברזיל.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן