דף הבית » מטייל בישראל » על מה אנשים אומרים: איפה הכי כדאי לצאת לטיול ג’יפים?

על מה אנשים אומרים: איפה הכי כדאי לצאת לטיול ג’יפים?

על מה אנשים אומרים איפה הכי כדאי לצאת לטיול ג'יפים

יצרנית הרכב האמריקאית Jeep נמצאת כיום בבעלות החברה הרב לאומית Stellantis. ג’יפ תמיד הדגישה את מאפייני השטח של מכוניותיה בפרסום שלה. הרנגלר היא אחת מהמכוניות הבודדות בעלות ארבע גלגלים עם סרנים קדמיים ואחוריים יציבים שעדיין נמצאים על הכביש כיום. סרנים אלו ידועים בחוסנותם, המפרקים והעמידות שלהם. דיפרנציאלים של Dana 30 ו-44 הם סטנדרטיים ברנגלרים החדשים, בהתאמה.

כשאנחנו נכנסים לג’יפ האהוב שלנו, אנחנו מיד קופצים את הגג הקשיח ופונים לשטח השטח. יש לנו עצות בשבילך אם אתה רוצה לקחת את הג’יפ רנגלר שלך לשטח אבל לא בטוח מאיפה להתחיל. הנה כמה מיקומים שתוכלו לנסוע אליהם עם הרכב הפנטסטי שלכם.

גבעות ירושלים

גבעות ירושלים הן מקום נפלא לחקור בו בג’יפים, לעבור דרך חורשות ירוקות ויפות, נחלים מרעננים, ולהשהות לאמבטיה במעיין קריר אחד או שניים. יחד עם נופים עוצרי נשימה וחוויות נהיגה מרגשות, תוכלו לראות עדויות פרהיסטוריות לפעילות אנושית.

מדבר נגב

מסלולי שטח עשויים להתבצע בג’יפים ברחבי מדבר הנגב. מומלץ לחקור בסיוע מדריך מומחה שמכיר את השטח ויכול לשמור על בטיחותכם. טיולי ג’יפים עשויים בדרך כלל להיות מותאמים לצרכים שלך, כך שאם יש לך עניין מסוים, הטיול יכול להתאים לכך. ספארי ג’יפים מאפשר לכם לחקור את הוואדיות והדיונות, את היעלים וחיות המדבר האחרות ואת החי והצומח הייחודיים שמתפוצצים לחיים עם טיפה קטנה של גשם. ניתן להציץ בנגב רק בנסיעה בכבישים הראשיים.

מדבר יהודה

מדבר סלעי יותר מהנגב הוא מדבר יהודה, הכולל את אזור ים המלח וממזרח ומדרום לירושלים. בשל נגישותו ממרכז הארץ והקרבה לים המלח, מדבר יהודה – למרות גודלו הצנוע – הוא אחד המקומות המתויירים בישראל לטיולי ג’יפים.

גולן

טיולי ג’יפים ברמת הגולן מציעים פרספקטיבה שונה לחלוטין של המדבר הדרומי. השטח השופע בצורה יוצאת דופן, לפעמים דמוי טוסקנה, דומה לזה של איטליה או הרי האלפים, עם כרמים פזורים במדרונות וכפרים קטנים ומקסימים שבהם שוכנים אמנים ומלונות זעירים. יופי טבעי מדהים והיסטוריה עשירה עשויים להימצא באזור זה הרחק מהכבישים המהירים. מסע ג’יפים בגליל או ברמת הגולן ייקח אתכם על פני מסגרות יוצאות דופן ומפוארות, מקומות משמעותיים בתנ”ך ושם חיו אנשים במשך מאות שנים. בארץ אפשר לצאת גם לטיולי ג’יפים ברמת הגולן.

טיול ג יפים במדבר יהודה

בדרום מזרח ישראל שוכן מדבר יהודה, המכונה גם מדבר יהודה, בין הרי יהודה לים המלח. המדבר משתרע בערך מתחת לירושלים בסביבות 1,000 מ’ מעל פני הים מעבר לים המלח בגובה של כ-421 מ’ מתחת לפני הים. אורכו כ-85 ק”מ ורוחבו 25 ק”מ. המדבר הוא בית למגוון רחב של אוצרות טבע יוצאי דופן, כולל נופים מרהיבים, עבר עשיר ואתרים היסטוריים.

בנוסף לקניונים, הרים סלעיים, מישורים עקרים והרבה מפלים ונחלים, הטופוגרפיה של מדבר יהודה כוללת גם אפיקי נחל יבשים (ואדיות), קניונים ומישורים עקרים. מדבר יהודה תופס חלק ניכר מהשטחים הפלסטיניים של יהודה וכן את הצד המערבי של ים המלח.

4×4 טיולים

הנעה ארבע גלגלים (4WD), המכונה לעתים קרובות ארבע על ארבע (או 4×4), או משאית 44 או מכונית, מתייחסת לשיטה שבה מנוע של מכונית מניע את כל ארבעת הגלגלים באופן שווה. הנעה אחורית, הנעה קדמית, הנעה לכל הגלגלים והנעה 4 גלגלים הן ארבע האפשרויות היחידות הזמינות לרוב עבור כלי רכב.

כל ארבעת הגלגלים של מכונית 44 מונעים על ידי אותו מנוע. לרוב כלי הרכב ורכבי השטח המוצלבים יש מערכת הנעה לכל הגלגלים (AWD), לא הנעה ארבע גלגלים (4WD), מה שנראה לעתים קרובות במשאיות וברכבי שטח. כפי שצוין קודם לכן, מערכות ה-AWD ב-44 מכוניות משתמשות בוורטור מומנט כדי לנהל בנפרד את המתיחה של כל גלגל על ​​מנת לספק את הביצועים והבטיחות הטובים ביותר.

טיולי ג יפים ברמת הגולן מחירים

ספארי טיול ג’יפים בגולן מוביל אתכם עמוק לתוך השטח המדהים והמרתק של רמת הגולן, שהוא השטח הצפוני ביותר של ישראל. בעזרת טיול ג’יפים תוכלו לחקור את גבעות ועמקי הגולן, המהווים בית לכמה ממאפייני הטבע המדהימים של האזור, חיות בר, היסטוריה אנושית ופעילות עכשווית. זה משהו שהאורח הטיפוסי לעולם לא יוכל לעשות. טיול ג’יפים בגולן הוא חוויה עשירה ומגוונת הנהדרת לקבוצות בכל הגילאים. זה כולל נסיעה על דרכי עפר, חציית נחלים, דרך פרדסים וחורשות, קהילות קטנות ותצורות וולקניות כבויות.

שעתיים במסלול הקצר (650 שקל)

שלוש שעות במסלול הבינוני (800 שקל)

חמש שעות במסלול הארוך (1000 שקל)

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן