דף הבית » כללי » איפה לעשות טיול מים בקיץ בגליל העליון: מדריך אולטימטיבי

איפה לעשות טיול מים בקיץ בגליל העליון: מדריך אולטימטיבי

איפה לעשות טיול מים בקיץ בגליל העליון

הגליל העליון הוא חבל ארץ השוכן בצפון הארץ המציע טיולי מים רבים ונפלאים. זהו אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר עבור ישראלים ותיירים כאחד. באזור יש אגמים רבים, נהרות ונחלים המספקים הזדמנות לפעילויות חוצות כגון קיאקים, קיאקים, שחייה ודיג.

ישנם גם מספר חופים שבהם תוכלו לשחות או ליהנות מפיקניק או ברביקיו עם המשפחה והחברים. הגליל העליון הוא מקום שאפשר לצאת אליו לטיול מים קיץ מרענן. זהו אזור בעל יופי טבעי המציע שפע של דברים לעשות. זה הוא מקום לצאת אליו לטיול מים קיץ מרענן. הוא מציע שפע של דברים לעשות, מטיולים ביערות, שחייה בנהרות ובאגמים וקמפינג מתחת לכוכבים.

הכנרת: מראות ופעילויות

מקובל להציג את הכנרת כמקום שרק תיירים דתיים יהיו מעוניינים להגיע אליו. ולא קשה להבין למה, עם כל כך הרבה מיקומים מקראיים משמעותיים שנמצאים שם.

עם זאת, יש בכנרת הרבה מעבר לכך, מה שהופך אותה לאטרקציה תיירותית פופולרית בקרב המקומיים.

אתה יכול למצוא הכל, מחופים לרכיבה על אופניים, להליכה, לטרקים ולחיי לילה.

למען הבהירות ונוחות הקריאה, נתחיל בטיול סביב האגם בטבריה.

כתוצאה מכך, סידרנו את כל נקודות העניין העיקריות, הערים וציוני הדרך לפי הסדר שהם יופיעו אם היית נוסע נגד כיוון השעון מסביב לאגם.

טבריה

למי שלא למד את ההיסטוריה של טבריה או הסתכל בתמונות של העיר באינטרנט, ההגעה לטבריה עשויה להיות הלם תרבותי למדי.

צמיחתה המהירה של טבריה בשנות ה-70 הותירה מורשת איתנה שממשיכה לעצב את העיר.

הסגנון האגרסיבי של הבניין אינו אידיאלי, אבל זה מה שהוא, ובהחלט ראינו גרועים יותר.

יש כמה פארקים ארכיאולוגיים פתוחים, מסגד ים, כנסיית פטרוס הקדוש וקברי חכמים יהודים לאורך טיילת יגאל-אלון בטבריה.

יש בעיר אוכלוסייה יהודית חרדית לא קטנה, בנוסף למעיינות תרמיים ומספר אפשרויות אכילה ולינה.

בגלל שק הרגשות המעורב הזה, אנחנו חושבים שכולם צריכים לבקר, אפילו רק לזמן קצר.

בהיותה אטרקציה תיירותית טיפוסית באותה צורה של אילת, אנו ממליצים להימנע ממנה במהלך הקיץ והחגים הלאומיים בשל כמות המבקרים הגבוהה.

מעיינות בגליל העליון

המעיינות בגליל העליון הם סדרה של מעיינות המחוברים ביניהם באזור הגליל העליון בישראל. המעיינות נמצאים על מורדות הגלבוע ומהווים יעד תיירותי פופולרי.

כאשר משתחררים מים ממעיינות אלו, הם זורמים לבריכה שלמרגלות הגלבוע ולאחר מכן יורדים לנהר הירדן. הבריכות והנחלים מספקים בית גידול למינים רבים, כולל סוגים שונים של דגים, דו-חיים, זוחלים וציפורים.

אזור הגליל העליון הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים בישראל עם היופי הטבעי והמורשת התרבותית שלו.

עין ירדה

מעיין עין ירדה שוב בלתי מוגבל ומימיו עוברים בעמק נחל מחניים. אין זמן טוב יותר מאשר עכשיו לבקר בעין ירדה ולהתרשם מהקולות השלווים של הנחל ומההיסטוריה המעניינת של המקום המיוחד הזה.

מסלולו של שלושה עשר קילומטרים של הנחל הקטן נחל מחניים מתחיל במורדות המזרחיים של יער ביריה. הוא יורד בצורה מזעזעת מגובה 900 מטר מעל פני הים, חוצה את חצור הגלילית בדרך אל רכס הבזלת של רמת כורזים המפריד בין הגליל העליון לנהר הירדן. ממקורו מצפון למחניים ולמשמר הירדן הוא זורם צפונה לקיבוץ גדות בטרם נשפך לנהר הירדן.

כדי להגיע לעין ירדה צריך לחזור על עקבותינו במסלול המוביל לכביש 91 כ-250 מטר עד שנגיע לדרך עפר קטנה ותלולה בירידה, שלאחר כ-400 מטר מביאה אותנו אל חורשת אקליפטוסים מקסימה. על גדת נחל מחניים. רק כלי רכב בעלי הנעה ארבע גלגלים יוכלו לנווט בנתיב זה.

מי מעיין עין ירדה מזין את הנחל המתפתל ביער. כאן, בין עצי האקליפטוס והתאנה, האורחים יכולים להירגע ולהתרשם מהמראות והקולות של האוקיינוס מבלי להפריע לשקט של האזור.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן