דף הבית » כללי » ויזה ליפן לישראלים – סיור יפן מפורט היטב

ויזה ליפן לישראלים – סיור יפן מפורט היטב

ויזה ליפן לישראלים

ב-11 באוקטובר 2022, ממשלת יפן תאפשר שוב לאזרחים לנסוע למדינה ללא ויזה. מבקרים מישראל ומשאר 67 המדינות והאזורים שייכנסו ליפן כתיירים לשהייה של עד 90 יום המתחילה ב-11 באוקטובר 2022 או לאחר מכן, לא יידרשו עוד לאשרה או ל-ERFS.

האם מישהו מישראל יכול להיכנס ליפן ללא ויזה?

אזרחים ישראלים הנכנסים ליפן אינם זקוקים לאשרת תייר, אך הם חייבים לקבל “אישור נחיתה”, שמונפק מיד בבדיקת הדרכונים והוא טוב לשלושה חודשים. זה תקף לשלושה חודשים, ולאחר מכן על המבקר לעזוב את יפן, אך ניתן לחדש אותו עם כניסתו מחדש.

אטרקציות תיירותיות ביפן

יפן היא מדינה עם היסטוריה ותרבות עשירה. זהו ביתם של אטרקציות תיירותיות מפורסמות רבות, כגון מגדל טוקיו, מקדש האקונה והר פוג’י.

יפן נמצאת ברשימת הנסיעות של אנשים רבים כבר שנים. המדינה ידועה בתרבות ובהיסטוריה הייחודית שלה, מה שהופך אותה ליעד אידיאלי למטיילים. המדינה הפכה גם לפופולרית בקרב תיירים מכל העולם בגלל מגוון האטרקציות שלה שכדאי לבקר בהן.

כמה מיעדי התיירות הפופולריים ביותר ביפן הם מגדל טוקיו, מקדש האקונה והר פוג’י.

הר פוג’י

בתור הפסגה המוכרת ביותר ביפן, הר פוג’י הוא אתר חובה מוחלט. המוניטין של ההר כגבוה ביפן מושך הרבה מבקרים בגלל יופיו עולמי אחר ונוכחותו המרשימה. אתה יכול לתפוס את ההר האייקוני מרחוק, או שאתה יכול לאתגר את עצמך בשבילי ההליכה ההרפתקניים המספקים גישה לשאר היופי הטבעי של האזור. פעילויות כמו קיאקים וטיולי סירה בחמשת האגמים היפים של פוג’י (פוג’יגוקו ביפנית) זמינות גם כן. אפשר גם לעשות ברביקיו או לצאת לקמפינג באזור.

סאפורו

סאפורו, עם אוכלוסייה של כ-2 מיליון תושבים, היא העיר המאוכלסת ביותר בהוקאידו. בנוסף להיותו מרכז פוליטי וכלכלי מרכזי, הוא מהווה גם בית למספר נקודות ציון ויעדים תיירותיים. מגדל השעון של סאפורו הוא אוצר לאומי בשל 130 שנות ההיסטוריה שלו ומשמעותו לעיר. Goryokaku הוא שמו של פארק שליו שאליו המקומיים ומבקרים הולכים מדי אביב לראות את פריחת הדובדבן. ניתן למצוא ברים באיזקאיה וצורות אחרות של חיי לילה בשפע בלב אזור הבילויים סוסוקינו בטוקיו. פסטיבל השלג של סאפורו הוא אירוע שנתי מפורסם שמתקיים בפברואר וידוע בתערוכות המדהימות של פסלי הקרח שלו. תיהנו מפירות ים טריים וראמן סאפורו מיסו, בין שאר המועדפים המקומיים.

מעבר שיבויה

מעבר שיבויה, ברובע שיבויה בטוקיו, מוכר בדרך כלל כמעבר העמוס ביותר בעולם. בחמשת הצמתים שלו, אנשים יכולים לנסוע לכל כיוון. אומרים כי יותר משלושת אלפים פרטים חוצים אותו בו-זמנית בשעות העומס, מה שיוצר מראה מרהיב. מרפסת התצפית המפורסמת Shibuya Sky, הממוקמת במתחם הקמעונאי האדיר של Shibuya Scramble Square, מספקת נוף עוצר נשימה של 360 מעלות של המעבר המפורסם ושל שכונת שיבויה המלאה בגורדי שחקים שמסביב.

שירקאוואגו

אתר מורשת עולמית של אונסק”ו, Shirakawago הוא יעד פופולרי עבור אנשים מכל הגילאים והלאומים. כפר יפהפה של מחוז גיפו הממוקם באזור הרמה השקט. הפנורמה עוצרת הנשימה שמספקת ארכיטקטורת Gassho-zukuri של בתי מגורים יפניים מסורתיים אחראית במידה רבה לתהילה העולמית של האזור. גג סכך גבוה מגן על הבית מפני שלג כבד הודות לעיצוב האדריכלי הייחודי של הבניין. תוכלו לראות את האנשים ששמרו על כנו את הנוף המדהים ואת אורח החיים בן מאות השנים על ידי חקר הכפר הציורי. בחורף, העיירה השלווה הופכת לנוף יפהפה ומושלג.

אוסקה דוטונבורי

אוסקה, העיר השנייה בגודלה ביפן, מקדמת את פני המבקרים עם סביבה תוססת האופיינית לאזור קנסאי אך די שונה מזו של טוקיו. Dotonbori הוא קיצור של Dotonbori-ku, וזה קיצור של שכונה שוקקת במרכז העיר מלאה בכל מיני עסקים, מסעדות, איזקאיות ומקומות אחרים שכיף לתלות בהם. יש יותר מדי אטרקציות ופעילויות באזור כדי לראות את כולם ביחידה אחת. יום ברגל. ניתן לראות את השלט האייקוני של גוריקו מגשר Ebisubashi, המשתרע על פני תעלת דוטונבורי. תיהנו מטאקויאקי ואוקונומיאקי, שתיים מהמנות הפופולריות ביותר באזור זה. אתה עשוי לקבל אוכל ושתייה נהדרים ב-Izakayas, פאבים יפניים, וליהנות לילי פנטסטי.

נארה פארק

נסיעה ברכבת מקיוטו לנארה אורכת כ-50 דקות; שתי הערים מוכרות במסורות ההיסטוריות העשירות שלהן. המקדש הבודהיסטי הסמלי Todaiji, שהוקם על ידי הקיסר Shomu בתחילת המאה השמינית, הוא רק אחד מכמה אתרים היסטוריים שנמצאים בו.

יש יותר מה לראות ולעשות בנארה מאשר רק מקדשים ומבנים ישנים. פארק נארה רחב הידיים קיבל את פני המבקרים לראשונה בשנת 1880. הוא מקיף כ-502 דונם וממוקם ליד אטרקציות היסטוריות ידועות רבות, כולל Todaiji, Kofukuji והמוזיאון הלאומי נארה. יותר מאלף מבעלי הפרצות ששמות הפארק קוראים לנרה פארק בית. חלק מהצבאים אפילו ישתחוו אליכם תמורת קרקר אם תרכשו להם שקית של קרקרים של צבי. למרות שהצבאים האלה הם בעיקר חביבים, ידוע שהם הופכים לאלימים אם מאוימים. הפריחה הוורודה והמדהימה להפליא של עונת פריחת הדובדבן מושכת מבקרים רבים לפארק נארה מדי אביב.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן