דף הבית » מדריך טיולים בעולם » איפה כדאי לגור בזמן טיול בניו יורק? המדריך הכי ידידותי לתקציב

איפה כדאי לגור בזמן טיול בניו יורק? המדריך הכי ידידותי לתקציב

איפה כדאי לגור בזמן טיול בניו יורק

ניו יורק ידועה בחידושים התרבותיים והטכנולוגיים שלה. לעיר יש השפעה חזקה על שאר העולם. ניו יורק היא גם ביתם של כמה מהמותגים המפורסמים ביותר בעולם, כמו אפל, גוגל, פייסבוק ואמזון.

ניו יורק היא אחת הערים החשובות ביותר מבחינת השפעה בינלאומית וזה לא סוד שתושבי ניו יורק יודעים לעשות את מה שהם עושים הכי טוב: לחדש. מאמר זה יסתכל מקרוב על כמה דוגמאות לאופן שבו תושבי ניו יורק מחדשים בתעשייה שלהם וכיצד הם משתמשים בבינה מלאכותית כדי להפוך לחדשניים עוד יותר.

טיולים הם פעילות שכולנו עושים על בסיס קבוע. אבל כשזה מגיע לניו יורק, זה לא מגיע כמו ללונדון או לפריז.ביר יש הרבה אטרקציות ודברים מדהימים לראות ולעשות, אבל לא כולם זמינים לתיירים. הנה המקומות הטובים ביותר לשהות בהם בזמן סיור בניו יורק:.

1.) Midtown: אידיאלי לביקור הראשון שלך בניו יורק.

2.) אפר איסט סייד: אידיאלי לאוהבי יוקרה, קניות ומוזיאונים.

3.) Chelsea & Greenwich Village: אידיאלי לרומנטיקנים בניו יורק.

4.) Soho & Lower East Side: אידיאלי עבור היפסטרים ו-cool hunters.

5.) קווינס: אידיאלי למטיילים בתקציב נמוך.

אטרקציות בניו יורק

ניו יורק היא עיר שיש הרבה לה מה להציע למבקריה. זה גם מקום שאלו אנשים רבים הולכים לחגים ולסופי שבוע. לכן, חשוב שהעיר תהיה מוכרת על ידי תיירים. ולהיות מסוגלים להציע להם כל מיני מתקנים. לעיר יש הרבה מה להציע, מביקור במוזיאונים שלה וחקר אתרים פופולריים כמו בניין עיריית ניו יורק והאמפייר סטייט בילדינג. מלבד המקומות הללו, אם אתם מתכננים לבלות סוף שבוע בניו יורק, עליכם להתרגל גם לעומסי התנועה. זה חשוב לך הגעתם לבקר בעיר שהם מתכננים מראש עם התאריך שלהם כדי שלא יהיו להם בעיות עם התנועה. להלן 5 האטרקציות המובילות שתוכלו לבקר בהן:

1.) טיימס סקוור

2.) פסל החירות

3.) מפלי הניאגרה

4.) מוזיאון מטרופוליטן לאמנות

5.) סנטרל פארק

ניו יורק היא מקום שיש בו הרבה אטרקציות ואתם צריכים להיות לבלות קצת זמן רק בצפייה בהם. לבקר ברבים במקומות המוזכרים במאמר זה וליהנות כאן. למה ישנן פעילויות רבות בכל פינה, ביבשה והן במים, כך שכדאי להיות מוכנים לכל סוג של תנאי מזג אוויר. אם אתה צריך לקחת אוטובוס, שאל את הנהג שלך איפה התחנה הטובה ביותר כדי ליהנות מתהליך הסיור עד כמה שניתן.

למטייל טיפים ניו יורק

ניו יורק היא עיר נהדרת, אבל זה יכול להיות קצת מבלבל עבור התיירים. יש כל כך הרבה דברים לראות ולעשות בעיר וקשה לגלות את כולם. מדריך זה יעזור לכם לגלות את כל המקומות הטובים ביותר לבקר בהם בניו יורק. זה יעזור לך לתכנן את היום שלך במקום הטוב ביותר, החל מהאטרקציות המפורסמות ביותר של העיר וכלה בכמה מהדברים הטובים ביותר לעשות בניו יורק. זה גם יראה לך כמה אבני חן נסתרות שעדיין לא נמצאות אפילו על המפה. האטרקציות הפופולריות ביותר העיר ניו יורק היא ביתם של מגוון מדהים של אטרקציות מובילות, והן בטוח ירעידו את עולמכם. מוזיאון המטרופוליטן לאמנות מתגאה באחד האוספים הגדולים בעולם, כמו מוזיאונים כמו המוזיאון המצרי, הלובר ואפילו The Met. ה-MOMA הוא גם ביתם של מספר יצירות חשובות, כולל “משמר הלילה” של רמברנדט ו”Christ in the House” של ליאונרדו דה וינצ’י. אין גבול למה שאתה יכול לראות כאן, כך שלעולם לא תרצה לעזוב. מקום נהדר נוסף לחובבי היסטוריה הוא באנדרטת ספינת הקרב של USS Constitution.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן