דף הבית » מדריך טיולים בעולם » מה לקחת לדרום אמריקה לטיול תרמילאים? טיפים ומדריך חשובים

מה לקחת לדרום אמריקה לטיול תרמילאים? טיפים ומדריך חשובים

איזה אוכל לקחת לדרום אמריקה טיול תרמילאים

תרמילאות היא דרך מצוינת לחוות מקומות חדשים, אבל זו גם יכולה להיות משימה קשה מאוד. זה דורש הרבה תכנון והכנה.

עם טיול תרמילאים, אתה צריך לקחת איתך אוכל. שאתה יכול לאכול כמה ימים. אתה צריך להיות מוכן למזג האוויר, ולהיות בהישג יד עם כלי הישרדות אחרים כמו מטהרי מים ומתנעי אש. אתה גם צריך שיהיה לך הרבה מקום בחפיסה שלך, כדי שלא תימחץ תחת משקל האוכל והבגדים שלך.

קמפינג הוא דרך מצוינת לחוות מקומות חדשים, אבל היא גם שונה מאוד מתרמילאים במובנים רבים – מזג האוויר יכול להשתנות במהירות בזמן טיול, אז החניכים עשויים לרצות להביא אוהלים או השתמש בקרוואן אוהל. החבילה שלך עשויה להיות כבדה, אבל אתה יכול לשאת אותה על הגב אם לא אכפת לך ללבוש את התרמיל שלך. אם אתה צריך עזרה בסחיבת כל דבר אחר, בקש מטיילים אחרים להצעות! אתה יכול פשוט ללבוש את שאר הבגדים שלך כשכבות. אל תריב עם היתושים בעת קמפינג ביער – הם יאכלו אותך חי! צא משם!

קל מאוד לשכוח מפריטים בחפיסה שחשובים מאוד להישרדות. ב עליות, מזון, סבון ונייר טואלט יכולים להיות כבדים. סחב את כל מה שאתה צריך כדי לשרוד על האדם שלך בכל עת. זה לא רק טוב לסביבה – זה גם טוב בשבילך!

רשימת אוכל היא דרך טובה לגרום לאנשים להתרגש מהטיול. זה גם עוזר לוודא שאנשים לא ישכחו את הדברים שהם צריכים לקחת איתם. , שהם לא צריכים להביא אותם, ושהם יוכלו לבלתי אפשרי. אם אתם מכינים רשימת אוכל, הכינו אותה מיד בתחילת הטיול כדי שלא תשכחו כלום! כמו כן, השתמש במיטב שיקול הדעת שלך בבחירת מזונות ויינות.

כאשר מטיילים עם ילדים, דאגו שכל אחד יקבל את החטיפים שלו כדי שיוכלו ללכת מהבית בלי להיות רעבים או מורעבים. כמו כן, הקפידו לארוז הרבה מזון נוזלי.אתה יכול להשתמש בדגנים קרים ופירות במקומות החמים, אבל עדיף לשתות איתך משקאות משלך. זה יחסוך לך זמן כשאתה יוצא לטיול ארוך! הנה כמה טיפים נוספים לאריזה קלה: ארוז רק את מה שאתה צריך לעומת אחסון משהו למועד מאוחר יותר אם הוא לא מתאים למזוודה שלך עכשיו! יש תיק/ארנק יום במקום שני תיקים – אנחנו אורזים את תיק היום ולשמור את תיק הלילה במטען הנבדק שלנו. זה מאפשר לנו לעשות שני דברים בבת אחת ועדיין נשאר מקום להחלפת בגדים. אל תארוז יותר מדי חפצים אישיים – שמור אותם בנפרד מהבגדים ואביזרי הטיולים שלך, כדי שתוכל להשתמש בחפצים שלך כאסמכתא אם תלך לאיבוד. לא משנה מה קורה במהלך הטיול, אז תלבש מה שאתה צריך ליום!

טיול בדרום אמריקה

טיול לדרום אמריקה הוא תמיד הרפתקה גדולה והשראה. זה תמיד מסע מרגש, מרגש, מרגש ומעורר השראה. טיודרך מצוינת להתרחק מהמשרד, להירגע ולראות מקומות חדשים. אחד הדברים שהופכים אותו לכל כך פופולרי הוא העובדה שהוא מאפשר לעשות משהו שלא אפשרי בבית.

כולנו יודעים שדרום אמריקה היא יבשת יפהפייה והיא מלאה במקומות מדהימים. אז אם אתם מתכננים לבקר ביבשת, מאמר זה יספר לכם על 5 הדברים המובילים שאתם צריכים לעשות בדרום אמריקה. .

1. בקרו בחופי דרום אמריקה רוב האנשים שמבקרים ביבשת אפילו לא מבינים שאפשר ליהנות מחופים נהדרים בדרום אמריקה. המים המלוחים מושכים מבקרים והם לא צריכים לדאוג לקבל חול בשיער או בפנים. אחת מהמקומות העליונים ביותר יכולה להיות בואנוס איירס, ארגנטינה, שהיא עיר עם חוף יפהפה. אם אתם מתכננים לבקר באחת מהערים הללו, מומלץ מאוד לקחת את המצלמה שלכם איתך כדי ללכוד את הנוף הנפלא. אז אל תשכחו את המצלמה שלכם וצאו ליום רגוע על החוף.

2. בקר באנדים הבוליביאניים אם אתם מתכננים לבקר בבוליביה, בהחלט תרצו לבקר בהרי האנדים. הטרק הוא חוויה בלתי נשכחת ברגע שאתה מגיע לשם, אבל אם זה יותר מדי עבור לוח הזמנים שלך הפעם, פשוט ספוג את כל הנוף המרהיב הזה על ידי טיסה מעל רכס הרי האנדים וצפייה בזמן שהם נופלים לתוך האוקיינוס.

3. תסתכל על איי הוואי כמובן, אתה צריך לראות את הוואי מתישהו אם אתה מבקר בארצות הברית. ואיזה מקום טוב יותר לראות את זה מאשר במאווי? האיים השוכנים מול מאווי יפים ומציעים הזדמנות מצוינת לצילום נופי. צילום עוסק כולו בלכידת נופים עוצרי נשימה מבלי שתצטרך לעבוד יותר מדי יצירתית או הוצאות על ציוד הצילום שלך, אז אנו ממליצים לך לצאת לשם עכשיו ולהתחיל בחופשה שלך. הנוף הטוב ביותר ללכוד מאגם המכתש הוא מהצד המזרחי של האגם, במיוחד בזמן הזריחה והשקיעה.

4. נצלו את הקונצרטים בחינם כל מי שיוצא לחופשה הולך ליהנות מכמה קונצרטים בחינם לאורך הדרך, אז אם אתם מחפשים משהו אחר מאשר בידור בספינת תענוגות , שקיעת השמש.

5. הכירו חברים ובני משפחה על סיפונה של הספינה הגדולה בעולם באורך 793 רגל, ה-Crystal Serenity עמוסה במספיק אנשים כדי לסבך את חיי החברה שלכם במשך חודשים. הנמל הראשון שלך יהיה ניו אורלינס, שם יש לפחות חבר אחד או קרוב משפחה שמחכה לך לכל היותר במלון מהנמלים לאורך המסע שלך, אז סמוך על הפגישה עם כולם. הדרך הטובה ביותר לפגוש חברים ובני משפחה על סיפון ה-Crystal Serenity היא בשדה התעופה של ניו אורלינס, שם תוכלו לנצל את ההסעות בחינם מהמלון שלכם לנמל. פשוט הביאו כרטיס עלייה לשדה התעופה עם שמכם, מספר הדרכון ותאריך ההגעה שלכם כדי שנוכל להוריד אתכם באחד משדות התעופה המשתתפים שלנו.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן