דף הבית » מטייל בישראל » כל המידע על: איפה אפשר לצאת לסיור עששיות בהוד השרון?

כל המידע על: איפה אפשר לצאת לסיור עששיות בהוד השרון?

איפה אפשר לעשות טיול פנסים בהוד השרון

הוד השרון הוא כפר קטן בצפון הארץ. הוא ממוקם בין תל אביב לחיפה. בכפר מתגוררים כ-3000 איש.

סיור העששיות בהוד השרון הוא אחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בהוד השרון. הוא הוקם על ידי העירייה והמועצה המקומית למטרות תיירות לקידום התיירות בהוד השרון במיוחד לצעירים. סיור עששיות הוא סיור בו זוכים לראות את מראות הוד השרון. זוהי דרך מצוינת לגלות אזור בארץ ובמקביל, זוהי דרך מצוינת לבלות זמן איכות עם החברים שלך.

הוד השרון היא עיר במרכז הארץ. היא ידועה בשם “עיר האורות”. יש לו היסטוריה מעניינת עם חורבות עתיקות רבות המתוארכות לתקופת הברונזה, התקופות הפיניקיות והרומיות.

ב-2017 פורסם כי הוד השרון תהיה המקום הראשון בעולם בו יודלקו עששיות על בסיס לילה. השטח יואר בפנסים מהשעה 18:00 עד 22:00 בכל לילה עד שנת 2020. סיור העששיות ייקח את המשתתפים לטיול במרכז ההיסטורי של הוד השרון ויכלול אתרים כמו בית הערבה, בית ה’ ציון, מגדל ועוד.

מה לעשות בהוד השרון

העיר הוד השרון ממוקמת בצפון מזרח ישראל. יש בה כ-80,000 תושבים ידועים בחופים, בחיי הלילה התוסים ובמגוון רחב של מסעדות. , עם הרבה מהמסעדות הבינלאומיות הטובות ביותר הממוקמות ליד החוף. בין היתר, הוד השרון ידועה במטבח ובמסורות האוכל המסורתיות שלה, לרבות מנות הלחם המפורסמות, הבורקס (בורקס) וההודל (בולבה), הנחשבים לסמלים של זהות יהודית בישראל. הנה כמה מהמקומות שכדאי לבקר בהם בזמן סיור בהוד השרון:

1. שדרות רוטשילד

זהו אחד מרובעי התרבות וחיי הלילה העמוסים ביותר בעיר. גורדי שחקים מודרניים מתנשאים מעל בנייני הבאוהאוס המסורתיים, המשמשים כמסעדות, חנויות ובתי מגורים יוקרתיים. מפצל את שדרות רוטשילד לשני חלקים הוא גן מרכזי, שבו נפגשים המקומיים לשוחח ולהשתהות בבתי קפה.

3. חוף ירושלים

למרות הסביבה האורבנית שלו, חוף ירושלים נקי להפליא. המים הכחולים והצלולים מושלמים לשחייה, ועם מצילים נוכחים כל השנה, זהו מקום נהדר גם למשפחות. מצא שפע של מקומות לאכול ולשתות לאורך הטיילת.

5. שוק הכרמל

לחבק את ההמולה של שוק הכרמל, “שוק” רחב ידיים לקניות באוויר הפתוח שמוכר אוכל מזרח תיכוני, ביגוד ומזכרות. אל תתנו למרחב העצום של השוק לעכב אתכם; במקום זאת, תהנה מהרעש והגודל שלו בטיול ארוך על פני הדוכנים הרבים שלו.

7. חוף הילטון

חוף הילטון הוא אחד משרשרת החופים הפרוסים לאורך קו החוף המפואר של הים התיכון של תל אביב. נופים של מים כחולים נוקבים וחולות מוזהבים רכים ואבקתיים מושכים מבקרים שרוצים להירגע בסביבה ציורית של החוף. גלים מתגלגלים מושכים גולשים וקהל צעיר. עצרו את הסיור ליום אחד ותחוו את אהבתה של ישראל לבידור על שפת הים בחוף הילטון.

9. מרכז באוהאוס

מרכז הבאוהאוס הוא חגיגה של הבאוהאוס, סגנונות אדריכליים בינלאומיים ואחרים שאומצו על ידי אדריכלי תל אביב. למד על העיר הלבנה, אזור המוגן על ידי אונסק”ו שבו נבנו כ-4,000 בנייני באוהאוס בין שנות ה-20 ל-1940. לאחר מכן צא לסיור, המדגיש רבים מהמבנים הבולטים שהעניקו לשכונה את מעמד המורשת הנחשק שלה.

6. נמל תל אביב הישן

בדוק את נמל תל אביב העתיקה, אחד המקומות המגניבים בישראל לקניות, לסעוד ולחגוג. הצטרפו למקומיים בשיטוט, רכיבה על אופניים או גלישה על מרפסת העץ הארוכה שלו או פשוט ליהנות מהנופים.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן