דף הבית » מדריך טיולים בעולם » מה לעשות בסנטוריני? טיול המילוט המושלם לגן עדן

מה לעשות בסנטוריני? טיול המילוט המושלם לגן עדן

טיול חסכוני בסנטוריני

סנטוריני היא אחד היעדים הפופולריים ביותר ביוון. זהו אי קטן בים האגאי, שיש לו היסטוריה יפה וצבעונית. תחילה ביקרו בו יוונים קדומים ואחר כך אנשים רבים אחרים, כולל קיסרים רומיים. האי מפורסם בזכות הלבה השחורה שלו ובשוניות הלבנות המנוקדות על פניו. המקומיים קוראים לזה “הפלא הטבעי של סנטוריני”. יש לו יופי גם בהיבטים אחרים. הכפרים הציוריים, המקובצים יחדיו בחלקים הדרומיים של האי, הופכים את המקום הזה ליפה עוד יותר ומעניין לראות בו גם מלמעלה וגם מלמטה. הכפרים ציוריים מאוד, עם הרבה מבנים טיפוסיים וסמטאות צרות. האטרקציה התיירותית העיקרית של לאבלו היא מערת פאטה מורגנה (מנהרה אניגמטית) שנמצאת בחלקו הצפוני של האי. ניתן לראות את המערה הקטנה הזו מלמעלה ומלמטה כשהיא עוברת בחלקים שונים של האי. העיירה האמיתית היחידה בסנטוריני היא זקינתוס, חצי אי הבולט אל הים לכיוון הר P ארנסוס. זהו יעד תיירותי פופולרי עם מלונות, מסעדות ואזור נמל נחמד לביקור. בזקינתוס יש חופים וטירה מרשימה שנבנתה ב-1927 על ידי הבריטים כשהשכירו את האדמה השוממת הזו ממלך יוון, קונסטנטינוס.

זהו גם יעד פופולרי לחיי לילה. סנטוריני נחשב לאי טבע, עם נופים נפלאים של הים והשמיים, אוויר צח וגלים של חול לבן שעליהם יש חופים חוליים רבים. נקודות השיא התיירותיות העיקריות כוללות את חוף Vathy וחוף פירה (במיוחד) אבל בסנטוריני יש הרבה מראות אחרים, כולל אויה וקנוסוס. סנטוריני היא יעד פופולרי לירח דבש, בין היתר בגלל הנוף היפהפה הנשקף מהמלונות שבראש הצוק. ההיסטוריה העתיקה של סנטוריני התרחשה בשלושה איים געשיים בים האגאי: סנטוריני, תרה וכרתים. שלושתם היו הרי געש ים תיכוניים פעילים שבסופו של דבר התפצלו לשלושה איים חדשים כשהם התפרצו במאה ה-13 לפני הספירה.

טיול חסכוני לסנטוריני יכול להיות חוויה נהדרת לכל מי שמתעניין באי. זהו מקום נפלא לבקר בו והוא מציע את המיטב של יוון. באי יש הרבה נופים שונים, אוויר צח וחופים יפים. , וזה מקום נפלא לבקר בו. תוכלו גם לצאת לטיול יום לאי כרתים, המציע הרבה נופים עוצרי נשימה ויופי טבעי. כאשר אתם בחופשה שלכם ביוון, תוכלו לתכנן פעילויות רבות נוספות כולל סיורים וביקורים במקומות היסטוריים כמו האקרופוליס באתונה או הפרתנון באתונה. האזור הפופולרי ביותר לתיירים הוא ללא ספק אתונה, שבה בעצם מתרחשת כל ההיסטוריה הגדולה. אם אתה לעשות טיול ליוון, אתה צריך להספיק לתיירות ולפעילויות הרפתקאות מאולתרות, כמו ביקור באקרופוליס באתונה.

תכנון חופשה נהדרת הוא חלק חיוני בכל החופשות. אם אתם רוצים לוודא שהחופשה שלכם תהיה מהנה ובלתי נשכחת ככל האפשר, עבדו על תכנון לוח הטיולים הקדחתני שלכם כדי שתוכלו להיות מוכנים.

מה עושים בסטוריני

סנטוריני היא מקום בו השמש זורחת כל השנה. באי יש הרבה חופים יפים ונופים פנטסטיים. יש גם כפרים קטנים רבים באי המציעים הרבה הזדמנויות ליצור חווית נופש ייחודית משלכם. הנה כמה מהדברים שתוכלו ליהנות מהם בסנטוריני:

1. צפו בשקיעה ב-OIA

Oia (מבוטא ee-uh), הוא אחד המקומות הטובים ביותר בסנטוריני לצפות בשקיעה. כנסיות הכיפה הכחולה הממוקמות בין בניינים מסוידים בלבן מדורגים היא התפאורה המושלמת לצפות בשמש שוקעת. זהו המקום הצפוף ביותר של סנטוריני בשקיעה, אז צפו להמונים גדולים של אנשים כאן.

2. צאו לסיור בסירה

צאו למים והפליגו להר הגעש. תוכלו לשחות בים האגאי או במעיינות החמים, להציץ ללוע של הר געש פעיל, לחקור את העיר טירסיה ולבקר בחופי החול האדום והלבן. חלק מההפלגות הללו יסתיימו עם נוף השקיעה של אויה.

3. צאו לרוק סקארוס

סלע סקרוס הוא צוק גדול של סלע הבולט מהאי ממש מתחת לאימרוביגלי. זה היה פעם המיקום של טירה ומבצרים עתיקים. כעת, זהו מקום צילום וטיולים פופולרי. חקור את השבילים על הסלע, תיהנה מהנופים חזרה לאימרוביגלי, וראה את חורבות המבצרים הישנים.

4. צאו לטעימת יין

יין הוא תעשייה מרכזית בסנטוריני. אשורטיקו הוא הענב העיקרי הגדל בסנטוריני וניתן למצוא אותו ביינות רבים המיוצרים כאן. תוכלו לבקר ביקבים בעצמכם או לצאת לסיור. Santo Wines הוא היקב הפופולרי ביותר לבקר בו, אבל יקב Venetsanos גם עושה בחירה נחמדה.

5. בקרו במפרץ אמודי

מפרץ אמודי יושב ממש במורד הצוק מאויה. אתה יכול ללכת למטה בשבילי Switchback. פעם אחת כאן, לכו לחוף, סעדו במסעדת פירות ים, או אפילו צאו לקפיצה על צוקים.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן