דף הבית » מדריך טיולים בעולם » כל המידע על: איזה סוג ויזה לארצות הברית לבחור למטרת טיול?

כל המידע על: איזה סוג ויזה לארצות הברית לבחור למטרת טיול?

איזה סוג ויזה לארה ב לבחור נכון למטרת טיול

ישנם מספר סוגים של אשרות בארצות הברית, לכל אחת הדרישות וההרשאות שלה. אנשים ממדינות שונות יכולים להגיש בקשה לויזה לכניסה לארה”ב בדרכים שונות, בהתאם למדינת המוצא, הלאום או האזרחות שלהם, כמו גם השהות המיועדת שלהם בארה”ב.

אנחנו צריכים להבדיל בין סוגי הויזות לארצות הברית לטיול. ישנם שלושה סוגים עיקריים של אשרות שניתן לבקש:

1) אשרת כניסה (לאנשים המגיעים לארצות הברית עם אשרת תייר או עסקים)

2) ויזת תייר (לאנשים המגיעים לארצות הברית בטיול קצר טווח אך לא בוויזת עסקים)

3) ויזת עסקים (לאנשים המגיעים לארצות הברית בנסיעת עסקים ארוכת טווח).

חשוב לציין שבשלושת המקרים, האדם חייב להיות מטייל תיירות מאורגנת, עסקים או ויזות תייר. על מסלול הנסיעה לציין זאת בטופס הבקשה לדרכון ובטופס אשרת כניסה/מסלול טיול.

ויזת תייר לארצות הברית

זוהי טעות נפוצה שלארצות הברית יש את מערכת הוויזות המגבילה ביותר בעולם. עם זאת, אם אתה מגיש בקשה לוויזת תייר לארה”ב, אתה יכול לנסוע בחופשיות וליהנות מכל הזכויות של אזרח אמריקאי. ארה”ב היא לא המדינה היחידה שיש לה מערכת כזו. למעשה, ישנן מדינות רבות שעושות שימוש באשרות אך אינן מנפיקות אותן לאזרחים זרים. עם זאת, ניתן למנוע ממך כניסה למדינות אלה אם הם לא מכירים באזרחים זרים כאזרחים.

ממשלת ארה”ב מחפשת למשוך יותר תיירים למדינה. לאחרונה היא הכריזה על תוכנית ויזה חדשה שתאפשר לזרים לבקר בארצות הברית באופן זמני. עם אשרות שלא יפוג עד 30 יום. לדברי דובר מחלקת המדינה, זמני הטיפול יכולים להשתנות ממדינה למדינה, ולכן על האזרחים ליצור קשר עם הקונסוליה או השגרירות המקומית שלהם על מנת לקבל ויזה. התוכנית צפויה להיות זמינה בינואר 2013.

עם עליית ענף הנסיעות, הביקוש לאשרות תייר גדל. הסיבה לכך היא הגידול הדרמטי במספר התיירים המבקרים במדינות זרות. ומדינותיהם בהתאמה בשנים האחרונות. כעת יש להם את היכולת לטייל בכל מקום בעולם, בכל שעה ביום ועם יעד החופשה שבחרו נגיש בקלות דרך הסמארטפונים.

ויזת סטודנט לארצות הברית

ארצות הברית היא מדינה שהייתה בחדשות לאחרונה בגלל משבר ההגירה. מספר העולים הנכנסים לארץ ירד משמעותית.

בארצות הברית יש את אחד משיעורי ההגירה הגבוהים ביותר לכל מדינה בעולם. זהו גם אחד היעדים המובילים עבור סטודנטים בינלאומיים שרוצים ללמוד בחו”ל. על מנת לעזור להקל על בעיה זו, קנדה הציגה תוכנית ויזה חדשה לסטודנטים ממדינות מסוימות המעוניינים ללמוד או לעבוד בקנדה.

ארצות הברית הקשתה על סטודנטים זרים רבים לקבל אשרת סטודנט. תהליך הוויזה הוא מאוד ארוך ומסובך, ולכן סטודנטים רבים נאלצים להישאר בארץ במשך שנים, למרות שאסור להם לעבוד או ללמוד.

 

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן