דף הבית » כללי » האם יש החזר על ביטול טיול שנתי- דברים שאתה צריך לדעת

האם יש החזר על ביטול טיול שנתי- דברים שאתה צריך לדעת

האם יש החזר על ביטול טיול שנתי

כן, ישנן סיבות רבות לכך שתצטרך לבטל את הטיול השנתי שלך. ייתכן שתצטרך לשנות תוכניות ולא תוכל ללכת או שאולי יש לך מקרה חירום שמונע ממך ללכת.

בהזמנת טיול שנתי, רוב האנשים יודעים שלא יוכלו לבטל את הטיול לאחר ביצוע ההזמנה. עם זאת, יש דרך למטיילים לקבל את כספם בחזרה אם הם צריכים לבטל את הטיול השנתי שלהם.

אתה יכול לבטל את הטיול השנתי שלך אם אינך יכול להגיע אליו עקב מצב חירום רפואי, מוות במשפחה או נסיבות בלתי צפויות אחרות המונעות ממך להגיע.

החזרים מוצעים בדרך כלל כאשר נוסע צריך לשנות תוכניות ואינו יכול לצאת למסלול המתוכנן או שיש מקרה חירום שמונע ממנו לצאת למסלול המתוכנן. אם הסיבה אינה אחת משלוש הסיבות שלמעלה, אין סיכוי שיתרחשו החזרים כספיים.

פיצוי על ביטול טיסה

כאשר מתרחש ביטול טיסה, חברת התעופה חייבת בתשלום פיצויים. גובה הפיצוי משתנה בהתאם לסיבות הביטול ולמידת אי הנוחות שנגרמה לנוסעים.

החברה חייבת בתשלום פיצויים אם תבטל טיסה עקב חששות בטיחות או תנאי מזג אוויר. אם הוא מתבטל עקב בעיה מכנית או תפעולית, אזי גובה הפיצוי תלוי כמה זמן הנוסעים ממתינים בשדה התעופה.

אם הנוסעים לא ממתינים יותר משעתיים לאחר שעת ההמראה המתוכננת, אזי הם זכאים לשתי שיחות טלפון חינם ולהודעת דואר אלקטרוני אחת בחינם ליום. אם הם לא ממתינים יותר מארבע שעות, אז הם יכולים לנצל את שיחות הטלפון והודעות הדואר האלקטרוני שלהם ברגע שהם מגיעים ליעדם.

ישנן שלוש שיטות פיצוי שונות ללקוחות חברת התעופה: אובדן כבודה, חיבורים שהוחמצו ודחיית עליה למטוס. שיטות אלו מספקות מגוון הטבות בהתאם לסוג הפיצויים לו אתם זכאים.

– פיצוי על אובדן כבודה שיטת פיצוי זו מכסה טיסות עיכוב, מטען שבור ומטען שאבד כאשר אינו מבוטח. כאשר חברת התעופה תצטרך לפצות על אובדן כבודה, היא תעניק לך שובר עבור פריט באותה קטגוריית מחיר. לשובר יש ערך כספי ותוכלו להשתמש בו לרכישת פריט בשווי זהה או נמוך יותר כמו הטיסה המבוטלת שלכם.

– פיצוי חיבור לא נעים כאשר נוסעים מחמיצים טיסת המשך בגלל ביטול, הם זכאים לפיצוי בדמות שוברים שניתן להשתמש בהם כחלק מהכרטיס להזמנת נסיעה נוספת ללא עלות נוספת. זֶה ייתכן ששובר לא יהיה זמין עבור אותה קטגוריית מחיר, ובמקרה זה תקבל פיצוי על ידי חברת התעופה בדרך אחרת.

– פיצוי על עיכוב עלייה למטוס שיטת פיצוי זו מספקת תזמון מחדש לנוסעים שהתעכבו בעת העלייה למטוסם או החמיצו את מטוסם עקב עיכובים בעלייה. הפיצוי ניתן בצורת שוברי הובלה שניתן להשתמש בהם כחלק מהכרטיס שלך לטיסה אחרת ללא עלות נוספת. ההבדל העיקרי בין פיצויים על אובדן כבודה, חיבורים לא נוחים ועיכוב עלייה למטוס הוא איך הם מועילים ללקוח.

חוק הגנת הצרכן טיסות

חוק הגנת צרכן התעופה יושם כדי להגן על הצרכנים והנוסעים מכל סוג של תקלות הקשורות לתעופה.

החוק מגן על הנוסעים מפני שיטות לא הוגנות של חברות תעופה, כגון עמלות נסתרות, מדיניות ביטולים ועיכובים. כמו כן, הוא מסדיר את גובה הפיצויים לו זכאים הנוסעים כאשר טיסתם מתעכבת או מבוטלת מסיבות שאינן בשליטתם.

חוק זה צפוי למלא תפקיד משמעותי בעתיד תעשיית התעופה, שכן הוא יסייע להסדיר את שיטות העבודה של חברות התעופה כדי להפוך אותן להוגנות יותר עבור הצרכנים.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן