דף הבית » מדריך טיולים בעולם » האם טיול לאגמי פוגי שווה את זה? המדריך המלא

האם טיול לאגמי פוגי שווה את זה? המדריך המלא

האם טיול לאגמי פוגי שווה את זה המדריך המלא

חופשה מתוכננת ליפן היא ללא ספק חוויה פנטסטית ומומלצת מאוד. אנו מבטיחים לכם נוחות מלאה, הכוונה קרובה, מומחית ומקצועית ממדריך צמוד וקשוב שיוכל לענות על שאלות, לתת אוזן קשבת ולהציע הסברים מעמיקים על כל מיקום ומיקום בו אתם מבקרים.

פוג’י-גוקו (פוג’י-גוקו), אזור האגם מצפון להר פוג’י, משתרע במחוז יאמאנאשי, במרכז הונשו, האי המרכזי של יפן, ומהווה יעד תיירותי אהוב עם מספר אפשרויות לפעילות בחוץ, מרחצאות חמים, מרכז למבקרים בהר פוג’י, ואחד מפארקי השעשועים הטובים במדינה. הספר Eyewitness Japan מכיל מידע נוסף על יפן.

קשת האגמים שנוצרה מההתפרצויות הקודמות של הר פוג’י נמתחת למרגלות ההר ומצפון לו, והיא מורכבת מהאגמים ימאנקה, קוואגוצ’י, סו סאי, שוג’י ומוטוסו. אפשרויות הבילוי החיצוני באזור הן רבות וכוללות קמפינג, טיולים רגליים, דיג, שיט ופעילויות חוצות אחרות.

מבין חמשת האגמים, אגם Kawaguchi הוא הקל ביותר להגיע אליו. מסלול החבלים Kachi Kachi, המוביל לפלטפורמת תצפית עם נוף של הר פוג’י, מוזיאון האמנות של איצ’יקו קובוטה (מוזיאון האמנות של קובוטה איצ’יקו), אמן הקימונו המפורסם, וכמה מעיינות חמים הם בין האטרקציות העיקריות באזור האגם (Onsen ).

הר פוג י טיול

ההר הגבוה והמדהים ביותר ביפן הוא הר פוג’י, הידוע גם בשם פוג’יסאן, שנמצא במרכז האומה. צורתו הסימטרית, שהיא כמעט עגולה לחלוטין, זוכה זה מכבר לשבחים בשירה ובאמנות. ניתן למצוא את המילים המוכרות מבין אלו להר מלכותי זה במילים של יאמבה אקהיטו מהמאה ה-8 ובסדרת חיתוכי העץ Views of Fuji מאת הוקוסאי מתחילת המאה ה-19.

רבים ממאות אלפי המטפסים המנסים לעלות להר פוג’י בין יולי לאוגוסט יעשו זאת כטקס מעין דתי, כאשר שחר הפסגה משמש כשיאה.

בקרו בהאקונה, אתר נופש סמוך למעיינות חמים, או ברובע חמשת אגמי פוג’י (פוג’יגוקו) למרגלותיו הצפונית של ההר אם תרצו לקחת את זה בקלות ולהתבונן בהר פוג’י מסביבה טבעית יפהפיה. מספר שבילים זמינים רשמית לטיפוס על הר פוג’י בחודשים יולי ואוגוסט.

פוג’י חמשת אגמי הסתיו

בכל עונה, הר פוג’י מאמץ מראה שונה. את חמשת האגמים של פוג’י (Yamanakako, Kawaguchiko, Saiko, Shojiko, Motosuko) מומלץ לבקר בסתיו כדי לחוות את המסורת היפנית של התבוננות בצבעים המשתנים של העלים. במהלך ביקורכם, הקדישו זמן מה לחקור את הר פוג’י ולהתפעל מהתצוגה המדהימה של גווני הסתיו המקיפה את אתר מורשת תרבות עולמית זה. ביפן, הסתיו הוא העונה הטובה ביותר לשימוש במתנות הטבע.

פסטיבל עלי הסתיו של Kawaguchiko הוא אירוע שחובה לראות. ביום בהיר, הר פוג’י הגדול מופיע מרחוק, העלים שלו זוהרים בצבע ארגמן וזהב. מסדרון המייפל, המורכב מ-60 עצי מייפל עצומים לאורך מסלול ארוך, מתעורר לחיים בלילה עם תאורה שיוצרת מצב רוח שונה לחלוטין מזה של היום.

פוג’י חמשת אגמים בחורף

אתה צריך להיות מודע לכך שהמראה של הר פוג’י משתנה מאוד בהתאם לעונה אם אתה רוצה לראות אותו מטוקיו. בין נובמבר לפברואר, ניתן לראות אותו לעתים קרובות מטוקיו, אך בין אפריל לאוגוסט, הוא נראה רק לפעמים. בספטמבר, שהיא עונת הטייפונים, גם הסבירות לראות את השיא נמוכה למדי.

הסתיו עד החורף מציעים את הנופים הגדולים ביותר של הר פוג’י. מסיבה זו החורף, הכולל את דצמבר וינואר, נחשב לעונה האידיאלית לצפייה בשיא. הר פוג’י מדהים ביופיו בחורף, מכוסה בשלג לבן וטהור הנראה ממרחק רב בגלל האוויר היבש.

מוקדם ביום הוא הזמן האידיאלי לראות את הר פוג’י. הבוקר בסביבות השעה 8:00 בבוקר מציע את ההזדמנות הטובה ביותר לראות את ההר בשלמותו. זה הופך להיות יותר מאתגר לראות כשהבוקר הופך לאחר הצהריים.

 

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן