דף הבית » כללי » מלונות באיסטנבול – דוגמאות נבחרות שכדאי לכם להכיר

מלונות באיסטנבול – דוגמאות נבחרות שכדאי לכם להכיר

אחד הלהיטים התיירותיים אצל המטייל הישראלי היא ללא כל ספק העיר איסטנבול, ואין הדבר מפתיע. העיר הטורקית הזו עברה המון במהלך השנים, והייתה ליעד מבוקש עוד מימיה בתור “קונסטנטינופול”. בימינו, מדובר על יעד תיירותי אטרקטיבי מהנה במיוחד עם מחירים משתלמים, שמושך אליו הרבה מאוד תיירים מכל רחבי העולם מדי שנה ובפרט המון תיירים ישראלים. איסטנבול היא בעצם עיר ענקית, שטח עצום מאין כל שיעור ואוכלוסיה שמונה קרוב ל-16 מיליון אנשים. לכן, מומלץ מאוד להכיר את כל האזורים השונים בעיר הטורקית ולהכיר מספר מלונות באיסטנבול שכדאי ללון בהם, מאחר וכך תוכלו להוציא את המיטב מהחוויה שלכם בעת בה אתם מבקרים את העיר. אז אילו מלונות באיסטנבול יהיו בחירה מומלצת? בכתבה זו תוכלו למצוא מספר דוגמאות נבחרות.

באיזה אזור באיסטנבול מומלץ ללון?

בעת בה אנו מדברים על בחירות מומלצות של מלונות באיסטנבול, חשוב קודם לכן שתבינו באיזה אזור הכי מומלץ ללון בעיר הטורקית. למעשה, המלונות המומלצים ביותר מתרכזים בעיר סביב 3 אזורים מרכזיים, הלא הם מרכז העיר, אזור שכונת פתיח והאזור אשר ידוע בתור “הצד האירופי של איסטנבול”. לא רק שאזורים אלו ידועים בזכות המלונות הטובים ביותר, אלא גם הם הכי מומלצים לתיירים. בין כל המלונות הנהדרים שתוכלו למצוא בעת ביקור באזורים אלו, ניתן למנות מספר דוגמאות נבחרות:

  • מלון ברסלו – אחד המלונות המוצלחים ביותר בבוקינג ובשאר האתרים הבינלאומיים שבהם תוכלו להזמין הוא ללא כל ספק מלון ברסלו, מלון 5 כוכבים שזכה לשבחים וביקורות חימוביות. המלון נמצא במיקום נהדר, 2 דקות הליכה בלבד מכיכר טקסים המרכזית, כך שהוא נקודת מוצא נהדרת לכל טיול בעיר הטורקית. כמו כן, חשוב לציין כי המלון נמצא לא רחוק מאחד מאזורי הקניות הטובים ביותר באיסטנבול – אזור נישנטשי.
  • מלון CVK פארק – דוגמא נוספת למלון מרכזי שזכה ללא מעט ביקורות חיוביות הוא מלון CVK פארק, שנמצא גם הוא ממש בלב איסטנבול. מלון זה ידוע בזכות היותו מפואר ומפנק להפליא, עם שירות נהדר שכולל חדרים מעוצבים, בריכת שחייה ענקית, מרכז ספא יוקרתי לרווחת כל האורחים ואפילו 3 מסעדות שונות של בשרים, סושי, מאכלי ים ועוד.
  • מלון סוויסוטל דה בוספורוס – אמנם מלון זה אינו קרוב לכיכר טקסים כמו מלונות אחרים בקטגוריה, אך הוא בהחלט בחירה מומלצת עבור כל אלו שמחפשים אחר מקום לינה איכותי בעת שהותם בעיר הטורקית. מלון זה עוצב בקפידה תוך כדי מתן דגש על הפרטים הקטנים, והוא ידוע בזכות שירות חסר פשרות אשר מפנק את לקוחותיו, עם ספא מפואר, בריכת גג גדולה ומספר מסעדות יוקרתיות ואיכותיות. לאחר שקלול חוות דעת של מעל 5000 מבקרים, המלון זכה לציון נהדר של 8.9 באתר “בוקינג”.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן