דף הבית » כללי » ברים בפראג שאתם חייבים להכיר

ברים בפראג שאתם חייבים להכיר

ברים בפראג שאתם חייבים להכיר

בעת תכנון חופשה של צעירים, ברור שחיי לילה הם חלק בלתי נפרד מהעניין. ובכן, כלל זה חל גם כאשר מדובר על תכנון חופשה חוויתית ובלתי נשכחת בפראג. פראג, הבירה הצ’כית אינה רק יעד משתלם ופופולרי – למעשה מדובר על אחת מפנינות התרבות המיוחדות ביותר באירופה כולה, ויש שיגידו כי מדובר על היפה בבירות האירופאיות. יחד עם נפילת המשטר הקומוניסטי במהלך שנת 89′, דלתותיה של פראג נפתחו עבור כל העולם, מה שגרם למפגש בין מגוון רחב מאוד של תרבויות, כזה אשר עיצב את פראג בהדרגה עד להפיכתה לאחד היעדים האהובים ביותר. אולם, לצד הבנייה העתיקה והמרשימה וכל האטרקציות הנהדרות, חשוב מאוד לציין כי פראג מציעה לכל מבקריה גם חווית חיי לילה לא רעה בכלל. אז מה צריך לדעת על חיי לילה לפני שאתם מתכננים חופשה בבירה הצ’כית, ואילו ברים בפראג אתם חייבים להכיר? בכתבה זו, החלטנו להסביר לכם כל מה שחשוב לדעת על ברים בפראג, חיי לילה בפראג וכל מה שביניהם.

קצת רקע

בעת בה אנו מדברים על ברים בפראג , חשוב קודם לכן להבין כי תרבות השתייה הצ’כית זו תרבות מכובדת מאוד. למעשה, ניתן להגיד כי הצ’כים עצמם מתגאים בבירה המקומית והאיכותית שלהם, אותה מומלץ מאוד לנסות כאשר אתם מגיעים ליעד. אולם, בעוד כי הרבה מאוד מהמקומיים יעדיפו ללכת לפאב השכונתי, להנות מבירה איכותית ואז לחזור הביתה – אין הדבר אומר שחיי הלילה בבירה הצ’כית לא קיימים, נהפוך הוא – הם תוססים הרבה מעבר למה שתוכלו לשער. אז אילו ברים בפראג כדאי לכם להכיר? הנה כמה דוגמאות נבחרות:

  • בר יין Vinarna Bokovka – אחת הבחירות הטובות ביותר עבור אלו שמעדיפים חוויה אינטימית ושקטה וחובבים יין. מדובר בעצם על בר קטן שבנוי בצורה אשר מזכירה מרתף יינות. במהלך ביקור בבר הנהדר הזה תוכלו לטעום מספר יינות איכותיים, עד שתמצאו את היין שהכי אהבתם ולאחר מכן תרכשו כוס או אפילו בקבוק שלם – כמובן בהתאם לבחירתכם. תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב מאוד של יינות איכותיים מכל העולם, ולא רק מתוצרת מקומית שגם היא נהדרת לא פחות.
  • בר The Dubliner Irish Bar – בר אירי אותנטי אותו תוכלו למצוא ממש על כיכר העיר העתיקה. בעוד כי הבר הוא אירי ומציג את עצמו בתור אחד כזה, תוכלו למצוא גם בירה מקומית נהדרת, זאת בנוסף למנות קלאסיות מהמטבח האירי. נוסף על כך, מדי ערב תוכלו ליהנות מהופעה חיה של להקה מקומית, כך שמדובר על חוויה לא ראה עבור אלו שרוצים להיחשף למוזיקה חדשה במהלך הביקור שלהם בבירה הצ’כית.

שורה תחתונה

פראג היא אחד היעדים האהובים, ואין הדבר מפתיע. בדיוק לשם כך ריכזנו עבורכם בכתבה זו מספר ברים נהדרים שאתם חייבים להכיר במהלך הביקור שלכם בבירה הקסומה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן