דף הבית » כללי » שופינג בברצלונה – כל מה שצריך לדעת

שופינג בברצלונה – כל מה שצריך לדעת

מי לא מחפש אחר מקומות לערוך בהם שופינג במהלך טיול חוויתי ובלתי נשכח בברצלונה? בעוד כי חלק נוהגים לערוך בעת בה הם מבקרים את ברצלונה או יעדים אחרים לא יותר מגיחה קצרה למרכזי החנויות המקומיים, יש כאלו שנוהגים להקדיש לשופינג יום שלם, ולפעמים אפילו מעבר לכך. בשני המקרים – הרי שעליכם לדעת כיצד לערוך נכון שופינג בברצלונה על מנת שתוכלו לנצל את המיטב מהטיול שלכם. אז איפה כדאי לבקר, ומה עוד עליכם לדעת לפני שתערכו שופינג בברצלונה במהלך הטיול שלכם בעיר הספרדית? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.

חנויות וקניונים

אי אפשר לדבר על שופינג בברצלונה מבלי להכיר את הקניונים המובילים והחנויות המומלצות, ביניהם ניתן למנות:

  • קניון Maremagnum – אתר תיירות מרכזי שבו תוכלו ליהנות משעות רבות של בילוי ושופינג. כמו כל מרכז קניות אחר, גם כאן יש מגוון רחב מאוד של מסעדות, בתי קפה וכמובן – חנויות מותגים. נוסף על כך, קניון מארה מגנום כולל בתוכו גם את האקווריום המפורסם של ברצלונה ואת קולנוע איימקס. 
  • קניון ארנה – קניון בכיכר אספניה, סמוך למזרקת הקסם. על גג הקניון יש מקום תצפית נהדר, בעוד כי המבנה הוא עגול ומואר עם רדת החשיכה בהמון אורות צבעוניים שהופכים אותו למחזה נהדר לצפייה. צורת המבנה מרמזת על שימושו בעבר – למעשה מבנה זה היה זירה של לוחמת שוורים. 
  • מרכז קניות גלוריס – קניון שנמצא ברחוב דיאגונל, וחצי ממנו מקורה בעוד החצי השני גלוי. בתוך קניון זה נמצאות הרבה מאוד חנויות שונות של הרשתות המובילות בעולם, לצד מסעדות ואפילו בלתי קולנוע. על מנת להגיע למרכז הקניות הנהדר הזה תוכלו לקחת מטרו בקו האדום ולרדת בתחנת Glories – הקניון בעצם נמצא מעבר לכביש כאשר תרדו מהתחנה.
  • חנות הקוסמות El Rei de la Magia – חנות קוסמות הפועלת מעל 150 שנה. חנות זו מתמחה בכל מה שקשור לייצור, מכירה ואפילו לימוד של כל עולם הקוסמות. מעבר להיותה חנות קוסמות יחידה במינה, חשוב מאוד לציין כי החנות הזו היא גם מעין מוזיאון של עולם הקוסמות, ואף נערכים בה הופעות קסמים קצרות מעת לעת, כך שכדאי מאוד לבקר. כדאי לדעת כי החנות ממוקמת בקרבת מקום למוזיאון פיקאסו, אותו גם מומלץ מאוד לבקר כאשר אתם נמצאים בברצלונה.
  • פאפאבובל – חנות ממתקים מיוחדת ברובע הגותי. חנות זו היא בעצם חלק מרשת בינלאומית, ולא מדובר על חנות רגילה – אלא בעצם על מפעל קטן שבו מייצרים סוכריות מעוצבות. תוכלו לראות את תהליך ההכנה בעצמכם – על המסע המרתק שהממתק עובר החל מעיסת קרמל ועד למוצר הסופי, סוכריות צבעוניות בשלל טעמים. בסוף התהליך תוכלו כמובן לטעום מהתוצר, זאת בנוסף לעובדה שהצוות שעובד במקום ידוע בזכות אנרגיות חיוביות ואווירה נהדרת. 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן