דף הבית » כללי » טיפים לטיול בבטומי

טיפים לטיול בבטומי

טיפים לטיול בבטומי

אם אתם מרגישים צורך לטיול מעבר לים אבל קשה לכם למצוא יעד מתאים, בטומי, בירת גיאורגיה יכולה להיות יעד נהדר. במרחק של טיסה קצרה מישראל מחכות לכם שפע של אטרקציות במחירים נוחים. טבע, נופים, היסטוריה ואדריכלות הם רק חלק ממה שתוכלו לראות בעיר שנחשבת למרכז התרבות במדינה. לפניכם מספר טיפים שיכולים לעזור לכם בארגון הטיול הקרוב לבטומי.

מצאו דילים לבטומי במגוון תאריכים

אחת ההוצאות הכי גדולות בכל נסיעה לחו”ל היא כמובן עלות הטיסה, דבר שגם התייקר מאוד בתקופה האחרונה לאור העובדה שחלק מחברות התעופה העולמיות הפסיקו לטוס לישראל. כדי שהמצב הזה לא יפגע בכם מומלץ להיכנס אל דילים לבטומי במגוון תאריכים כדי למצוא טיסה בתאריך מתאים במחיר שלא יקרע לכם את הכיס.

כעת, כדאי שתקבלו כמה טיפים שנוגעים לטיול עצמו:

  1. חיפוש במדריכים מקומיים: הטיפ הראשון קשור לתכנון הטיול. כדי להגיע לאתרים החשובים של העיר, ויחד עם זאת גם לא לפספס את האתרים הפחות מוכרים, מומלץ לבצע חיפוש גם בקרב מדריכים מקומיים. הם אלו שישלחו אתכם למקומות המיוחדים שיש לבטומי להציע.

 

  1. שהות בקרבה לאתרי התיירות: כדי למקסם את ההנאה שלכם בטיול ולמנוע מצב שבו תהיו תלויים בתחבורה המקומית, מומלץ לתכנן את הלינה שלכם במקום שיהיה מספיק קרוב לאתרי הבילוי המרכזיים של העיר.

 

  1. יום טיול בטבע: בטומי היא אמנם עיר בירה טיפוסית על כל המשתמע מכך, אולם לא כדאי לוותר על טיול בחיק הטבע, מה גם שזה לא ידרוש מכם נסיעה ארוכה. בטומי נמצאת בסמוך לאתרי טבע נהדרים של המדינה, וייעוץ של מדריך מקומי יעזור לכם להגיע לטובים שבהם.

 

  1. תכננו נכון את הזמן שלכם: בבטומי יש לא מעט דברים שאפשר לראות, וכמו בכל חופשה כנראה שגם הזמן שלכם מוגבל. כדי שמצד אחד תוכלו לחוות כמה שיותר דברים ויחד עם זאת גם לא תמצאו את עצמכם במרדף בלי פוסק אחר אתרים ואטרקציות, מומלץ לתכנן את הזמן שלכם בצורה נכונה. זכרו שיש דברים שאפשר להשאיר לביקור הבא שלכם בעיר.

קבלו גישה למגוון דילים לחופשות בחו”ל לחצו כאן

מלבד בטומי יש עוד יעדים שאתם יכולים לטוס אליהם. למגוון דילים לחופשות בחו”ל לחצו כאן כדי לראות אתרים נוספים שבהם תוכלו לבלות את החופשה הקרובה בלי לקרוע את הכיס. כל הטיפים שכתבנו רלוונטיים כמובן גם לאתרים הללו.

לסיכום

בטומי, בירת גיאורגיה היא יעד נהדר לישראלים שמעוניינים לנקות את הראש בבירה אירופאית. המחירים של חופשה בבטומי הם לא יקרים, במיוחד אם משווים אותה לבירות אחרות ביבשת. בבטומי תוכלו להנות ממגוון אטרקציות יחד עם קרבה לטבע. כל מה שנותר לכם זה רק למצוא דיל שיהפוך את הטיול שלכם למשתלם גם מבחינה כלכלית.

 

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן